Türkiye Wellness sektöründe 2012’den bugüne Kyäni Sağlık Üçgeni Ürünleri; Kyäni Sunrise, Kyäni Sunset ve Kyäni Nitro ile yer alan Kyäni’nin yeni ürünlerini, yatırımlarını ve 9 katlı yeni Genel Müdürlük binasını Amerika’dan gelen kurucu ortak Carl Taylor, Şirket Başkanı Travis Garza ve Avrupa Başkan yardımcısı Gina Stevenson ve Kyäni Türkiye Genel Müdürü Ersin Arısoy ev sahipliğinde Feriye’de bir basın toplantısı düzenleyerek tanıttılar.
Besin takviyeleriyle sağlıklı ve huzurlu bir hayatı seçin
Sağlıklı ve yeterli beslenmek, hele ki günümüzün zorlu şartlarında, hem daha sağlıklı ve konforlu bir yaşamın hem de başarılı bir iş hayatının olmazsa olmaz koşulu. Zamanın bu kadar değerli olduğu bir dönemde, salt sağlıklı beslenmek de yeterli olamıyor bazen. Hemen herkes için geçerli bir durum, bazı öğünleri atıştırarak geçiştirmek ya da sağlıksız kaçamaklar yapmak. Ama bunun da bir çözümü var, vücudumuz fonksiyonlarının devam etmesi, gelişmesi ve korunması için gerekli olan takviye besinler… Vücudumuzun harika işlevlerini, uyum içinde uzun yıllar devam ettirebilmesi için sağlıklı ve yeterli beslenme birinci öncelik ve Kyäni’nin gıda takviyesi ürünleri işte bu beslenmeyi bütünleyen takviye besinler arasında yer alıyor.
Takviye edici gıda yelpazesi genişliyor
Besin takviyeleri ve cilt bakımı konusunda gelişmiş bir ürün yelpazesi sunan Kyäni’nin gıda takviyesi ürünleri, üç temel unsurdan oluşuyor: Kyäni Sunrise, Kyäni Sunset ve Kyäni Nitro Fx ve Plus. Bu ürünlerin yanı sıra, Kyäni’nin iki yeni ürünü daha yakın zamanda piyasaya girecek. Doğal kolajenden türetilmiş, maksimum emilim için hidrolize edilmiş HL5™, aktif, sağlıklı bir yaşam tarzı için gereken protein ihtiyacını karşılamaya yardımcı olan bir ürün. Protein, vücuttaki en önemli yapı taşlarından biri ve yaş aldıkça kolay sindirilebilir proteinler, sağlığımızı korumak için daha da önemli hale geliyor. Vücutta bulunan en yaygın protein ise kolajendir. Kolajen cildimizde, saçımızda, eklemlerimizde bulunur ve hem sağlıklı kemiklere hem de sağlıklı kas gelişimine destek olur. HL5, vücudun protein ihtiyacına, kolay sindirim için hidrolize edilmiş kolajen ile destek oluyor.
FIT20™ ise yakında tanışacağımız bir diğer Kyäni ürünü. Kolajen, kemiklerimizde, kaslarımızda, derimizde, saçlarımızda, tırnaklarımızda, eklemlerimizde ve tendonlarımızda bulunan, vücutlarımızın temel yapısal proteini. Hidrolize kolajen ve grass-fed peyniraltı suyu proteini izolesinden yapılmış FIT20™, sporculara uzun süren enerji, çabuk toparlanma ve sağlıklı kas yapısı sunuyor. Vücutlarımız, günlük yaşamın sıkıntıları ve egzersizlerden dolayı stres halinde. FIT20, egzersizler ve hayatın günlük taleplerine karşın kas toparlanmasını ve büyümesini artıran 10 gram hidrolize kolajen, ek olarak 10 gram peynir altı suyu protein izolesi ve magnezyum takviyesi içeriyor.
Yaşlılık belirtilerini gideriyor
Cilt bakım ürünlerinden oluşan Fleuresse Skin Care System ise doğanın adaptasyon yeteneği temel alınarak tasarlandı. Kyäni Fleuresse Cilt Bakım Sistemi cildi besleyip nemlendirerek gözle görülür yaşlanma belirtileriyle savaşmanıza yardımcı olmak için bitki kök hücresi ekstrelerinden ve doğal bitkisel ürünlerden faydalanıyor. Olağan çürüme sürecine karşı koyarak taze kalabilen İsviçre ‘Uttwiler’ elmasının ekstresini içeren Fleuresse Cilt Bakım Sistemi; size daha aydınlık ve daha genç bir görünüm kazandırmak için cildinizi nemlendiren ve besleyen kaliteli bir cilt bakım ürünleri grubu.
Yeni nesil pazarlamada bir başarı öyküsü
Bu ürünlerin pazarlama tekniği de network marketing sektöründe bir başka başarı öyküsü… 2005 yılında ABD’de kendi sektörlerinde başarılarını kanıtlamış üç iş insanı tarafından kurulan Kyäni, üç yıl süren Ar-Ge döneminde oluşturduğu beslenme sistemiyle bir sağlık ve gıda ürünleri şirketi. Kyäni’nin kurucuları, tüm tecrübelerini Kyäni’de birleştirmişler. Nesillerdir devam eden ticari başarıları sayesinde, güçlü ve istikrarlı işletmelere imza atan Kyäni kurucuları, halen 67 ülkede faaliyetlerini sürdüren Kyäni’yi içinde bulunduğu network marketing endüstrisinde zirveye taşıyor.
Network Marketing’de örnek uygulama
Dünyada yıllık 180 milyar dolara ulaşan network marketing sektörü büyümeye devam ediyor. İçinde Türkiye’nin de bulunduğu bu istatistik, network marketing’in geleceğin işi olduğunun sinyallerini veriyor. Network marketing girişimciliğini daha çok kimler ve hangi yaş gruplarının tercih ettiğine baktığımızda, dünyada olduğu gibi Avrupa’da da net bir belirginlik göstermemektedir. Birbirinden farklı yaş ve cinsiyet grupları ile girişimci profillerine iş fırsatı sunmaktadır.
Kyäni Caring Hands Sosyal Sorumluluk Projesi
Kyäni Caring Hands’in misyonu; çocukların besin, temizlik ve eğitime erişmesine yardımcı olarak muhtaç çocuklara umut taşımaktır. Caring Hands 2011 yılında kurulduğundan bu yana Kyäni, Müşterileri ve İş Ortaklarının da desteğiyle dünyanın dört bir yanındaki insanlara erişme imkanı buldu. Her yıl aziran ayında, Kyäni iş ortakları ve çalışanları, yerel toplulukların ihtiyaçlarını keşfetmek ve bunları karşılamak için bir günlerini CARING HANDS GÜNÜ olarak ayırıyorlar. Kendini bu konuya adamış Kyäni iş ortakları ve çalışanları Meksika, Tanzanya gibi farklı ülkelerde evsizlerin yiyecek ihtiyaçlarını karşılamaktan, yaşlıları ziyaret etmekten evleri boyamaya, hijyen setlerini düzenlemeye kadar birçok konuda çalışmalar düzenliyor. Parkları temizliyor, okulların iyileştirilmesini destekliyor, onlarca ülkede bulunan insanlara Potato Pak beslenme paketlerini dağıtıyorlar. Bu yardım çalışmaları, Kyäni’nin toplumun yardıma ihtiyacı olan kesimlerine ulaşmasına ve dünyayı daha iyi bir yer haline getirmesine yardımcı oluyor.
Sürdürülebilir yüksek büyüme
Şirketin 2020 vizyonu, sektördeki pazar payını artırmak ve Kyani’yi sektörün zirvesine oynayan büyük şirketler arasındaki yerini sağlamlaştırmak. 2008-2012 yılları arasında cirosunu 2 milyon dolardan 250 milyon dolara çıkartarak rekor sayılabilecek bir büyüme gerçekleştiren Kyäni, 2025 yılı için 5 milyar dolar ciro hedefliyor. Türkiye’de de hızlı bir büyüme performansı sergileyen Kyäni, 2020 yılında sermaye artışı yaparak şirket ana sermayesini 25 milyon TL’ye yükseltti. Türkiye’de 2013’te 8 milyon TL net satış geliriyle pazara giren şirketin 2020 Türkiye hedefi ise 70 milyon TL.
Kyäni’nin Türkiye ekonomisine ve pazarına inancı tam.
Türkiye’de daha büyük hedeflere ulaşabilmek ve tüm aktivitelerini tek bir merkezden çok daha sağlıklı bir şekilde yönetebilmek amacıyla, 2 milyon TL bina yatırımı yaparak 9 katlı Kyäni binasını Kozyatağı’nda hizmete açmıştır. Tüm departmanlarını tek bir çatı altında toplayan Kyani firması, müşteri odaklı çalışma yapısını daha da güçlendirerek Türkiye’de büyümeye devam etmektedir.