Güney Kaliforniya merkezli global yaşam tarzı markası UGG®, yeni GoldenRise adlı üçü bir arada platform modeliyle sandalet koleksiyonunu genişletiyor. Ünlü müzisyen HANNI’nin yüzü olduğu global 2025 İlkbahar/Yaz kampanyası, kişiselleştirilebilir siluetin, yaz aylarında tüm gün boyunca mükemmel şekilde giyilebileceğini vurguluyor.
Neşe, yenilenme, canlılık ve sıcaklığı merkeze alan UGG® ve HANNI iş birliği, “Büyük Bahar Enerjisinin” çekici ve zahmetsiz hissine odaklanırken, kampanya çekimi en yeni UGG® modelini günden geceye taşıyor. Terasta geçirilen rahat bir sabah, GoldenRise ile süslenmiş canlı tonlarda ojeler ve en yakın arkadaşları; Ayumi, Jenny ve Yoyo ile geçirdiği geceden, takipçilerine özel yaptığı paylaşımlara… Cesur, eğlenceli ve oyuncu olan kampanya, HANNI’nin yaydığı hafiflik ve özgürlük hissini uyandırıyor.
UGG®, kendine özgü hissini yeni sezona taşıyor ve yaz sıcakları için Golden Koleksiyonu’nun en yeni modelini tanıtıyor. Koleksiyonda öne çıkan ve yeni bir tasarım olan GoldenRise; terlik, bilekten bantlı ve ya bağlamalı sandalet olarak üç farklı şekilde kullanım sunan kişiselleştirilebilir bir kayışa sahip.
Işıldamak için tasarlanan GoldenRise, üst kısmında ayarlanabilir, %100 geri dönüştürülmüş polyester kayışa sahip. Arka bant ayak bileğine dolanabiliyor, daha kısa bir kullanım ile değiştirilebiliyor veya tamamen çıkarılarak terlik haline getirilebiliyor. UGG®’ın önemli marka kodlarından biri olan “Güneş Logosu” ise sandalet tabanının alt kısmında yer alıyor. Kaliforniya mirasına saygı duruşunda bulunan “Güneş Logosu”, markanın bağlılık, topluluk ve konfor gibi temel ilkelerini sembolize ediyor. Bu, UGG® topluluğunun birlikte iz bırakmasının ve parlamasının birçok yolundan sadece biri.
Fotoğraflar: UGG®