Kanatlı kum saatli marka, yeni LONGINES DOLCEVITA X YVY serisini piyasaya sürüyor. İsviçreli tasarımcı Yvonne Reichmuth, markanın ünlü dikdörtgen biçimli saatlerine sofistike deri kayışlarla yepyeni bir yüz kazandırıyor. Dizginlerle koşumları çağrıştıran tasarımlar, LONGINES’le bütünleşen binicilik dünyasına atıfta bulunuyor.
Sıcak yaz aylarında bilekleri süsleyen saatler kıyafetlerin yenlerinden çıkıp, gözler önüne serilirken kanatlı kum saatli marka yeni Longines DolceVita X YVY serisini tanıtıyor. Markanın saatleri üç farklı renkte zarif ikili deri kayışla tamamlanıyor: bej, kahverengi ve siyah. Modellerin tasarımı, dünya çapında tanınan yıldızlar ve özel tasarımlar arayan müşterilerce tercih edilen, sofistike glam-rock aksesuar tasarımcısı Zürih merkezli YVY şirketinin eseri.
Paylaşılan değerler
Longines ve YVY’in birbirlerini tamamlayan dünyaları doğal bir işbirliğinde bütünleşiyor. Yeni Longines DolceVita X YVY modellerinin kayışları İtalyan veya İsviçre derisinden, geleneksel bir yöntemle üretiliyor. Metal detaylarla süslenmiş ve sağlamlaştırılmış kaplamalar kusursuz görünümleriyle öne çıkarken, kum saatli marka binicilik dünyasına olan tutkusunu yansıtıyor. YVY’nin kurucusu Yvonne Reichmuth, “Birlikte atların dünyasına ve dizginlere yepyeni bir açıdan bakabilmek istedik,” diyor.
Atı binicisiyle bütünleştiren, atın başını ve boynunu süsleyen bu olmazsa olmaz aksesuar, bileği ve bu bileği süsleyen kol saati arasındaki bağı anımsatıyor. Tasarımcı sözlerine şöyle devam ediyor: “Modüler kayış fikri, klasından hiçbir şey kaybetmeden farklı tarzlara ayak uydurabilecek bir saat yaratabilme arzusundan doğdu.”
Modernlikle gençleşen geleneksellik
Bu çağdaş aksesuarla süslenen genç ve göz alıcı Longines DolceVita X YVY serisi, değiştirilebilir kayış sistemi sayesinde hem her kullanıcının tarzına, hem de gün içerisinde farklı etkinliklere rahatlıkla uyum sağlıyor. Tek başına aksesuar olarak da kullanılabilen ince tamamlayıcı kayış, saat ile bir araya geldiğinde saati her yaştan kullanıcıya hitap edecek, herkesi cezbedecek şık bir ürüne dönüştürüyor. St-Imier merkezli saat markasının CEO’su Matthias Breschan, “Tasarımlarımız hem kadınlara hem erkeklere hitap eden iki farklı büyüklükte kasada üretiliyor,” diyor.
Yvonne Reichmuth, YVY ve Longines
Yvonne Yvonne Reichmuth 1986 yılında İsviçre’de doğdu. 2008 yılında Zürih’te moda tasarımı bölümünden mezun olduktan sonra, kariyerine kadın giyimi tasarımcısı olarak başladı. Deriye karşı gittikçe kuvvetlenen tutkusunun peşinden Floransa’ya giderek, bu asil malzemenin işlenmesi ve dönüştürülmesinde ustalaştı. Takip eden on yılda ise Yvonne Reichmuth, moda tasarımcısı olarak zengin bir deneyim edindi. Editöryel ve ticari fotoğraf çekimleri için parçalar yarattı, film için kostümler tasarladı ve birçok benzersiz eser ortaya koydu. Yvonne ayrıca birçok okulda ve organizasyonda konuk konuşmacı olarak deneyimlerini de paylaştı. 2016 yılında Zürih’in merkezinde isminin kısaltmasından esinlenerek YVY adıyla kendi şirketini kurdu. Paris, Milano, Pekin, Berlin, Kopenhag ve Dubai’de moda defilelerinde işbirliğine davet edildi ve İsviçre Genç Moda Girişimcileri Tekstil Ödülü, Premium Genç Yetenek Ödülü gibi pek çok ödüle layık görüldü. Tasarımları Billie Eilish, Cardi B, Taylor Swift, Kristen Stewart, Monica Bellucci, Kylie Jenner, Gwen Stefani ve Janet Jackson gibi ünlülerin yanı sıra genç ve modayı yakından takip eden bir kitle tarafından da benimsenmiştir.
Gücünü zamansızlığından alan tasarımları,
mevsimlerden bağımsız ve Longines’in tutkunu olduğu binicilik dünyasından esinlenen çizgilere sahip. İki şirketin duruşlarının yakınlığı yadsınamazdı. Nitekim, kum saati logosunu taşıyan markayla işbirliği sonucu Longines DolceVita koleksiyonundan bir dizi model baştan yaratıldı.