Amerika’nın 1 numaralı profesyonel cilt bakım markası SkinCeuticals, model ve girişimci Sofia Richie Grainge‘in yeni uluslararası marka yüzü olduğunu duyurmaktan heyecan duyuyor.
Sofia Richie Grainge, bilimsel cilt bakımına olan tutkusu ve dermatolog uzmanlığına olan güveniyle SkinCeuticals’ın değerlerini yansıtıyor. Yeni nesil cilt bakımına meraklı kitleler için güvenilir bir ses olan Sofia Richie, SkinCeuticals’ın bilimle ve estetik doktorları tarafından desteklenen entegre cilt bakım anlayışıyla, markanın gücü hakkında bilgi vermeye yardımcı oluyor.
Sofia Richie Grainge: “Dermatoloğuma gittiğim ilk günden beri bana SkinCeuticals’ı öneriyor. Ergenlik döneminde şiddetli akne ve sonrasında dermatit problemleri yaşamış biri olarak, SkinCeuticals’a bayılıyorum! Cildime çok iyi geliyor. Bu noktada markayla iş birliği yapmak çok doğal gelişti. Cilt bakımına ve günlük rutinimi tamamlayacak mükemmel ürünleri bulmaya her zaman derin bir tutkum oldu. Bu iş birliği ve Dr. Mamina’nın danışmanlığı sayesinde; SkinCeuticals’ın entegre cilt bakımı yaklaşımı hakkında daha fazla bilgi edindim. SkinCeuticals ürünlerini estetik prosedürlerden önce ve sonra kullanacak şekilde sizlerle de paylaşmaktan heyecan duyduğum mükemmel cilt bakım rutini oluşturduk.” diyerek iş birliğine dair düşüncelerini açıkladı.
SkinCeuticals global marka yüzü Sofia Richie Grainge; SkinCeuticals’ın “Estetik Doktorları Tarafından Güçlendirilen SkinCeuticals Cildi” adlı global kampanyasında yer alırken, “The Sofia” adlı SkinCeuticals destekli cilt bakım rutinini açıklıyor. Bu rutin, estetik dermatolog ve SkinCeuticals marka partneri Uzman Dr. Mamina Turegano tarafından özel olarak Sofia Richie Grainge için hazırlanıyor. ‘The Sofia’ cilt bakım rutini, klinik prosedürlerle beraber uygulandığında lazer, dolgu, botoks ve peeling gibi klinik işlemlerden daha iyi sonuç alınmasına ve cildin daha hızlı iyileşmesine yardımcı oluyor. SkinCeuticals’ın ana ürünleri olan; Simply Clean temizleyici, yaşlanma karşıtı antioksidan serum C E Ferulic, cilde dolgun ve pürüzsüz görünüm veren hyalüronik asit serumu H.A. Intensifier, cilt bariyerini onaran ve güçlendiren Triple Lipid Restore yer aldığı “The Sofia”; yetkili SkinCeuticals eczaneleri ve doktor kliniklerinde satışa sunuluyor.
SkinCeuticals Global Genel Müdürü, Julien Chardon; “Sofia’yı global partnerimiz olarak görmekten dolayı çok heyecanlıyız. Sofia’nın cilt bakımı inavosyonunda yüksek standartları ve dermatologların uzmanlığına olan güveni, SkinCeuticals’ın değerlerini mükemmel bir şekilde yansıtıyor. Sofia ve Dr. Mamina Turegano, SkinCeuticals’ın bütünsel cilt bakım yaklaşımı hakkında cilt bakımı tutkunlarına nesiller boyu eğitim verecek güvenilir seslerdir.” şeklinde açıklıyor.
SkinCeuticals bütünsel cilt bakım yaklaşımı
SkinCeuticals, entegre cilt bakımının öncüsü olarak ileri düzeyde, gücünü bilimden alan cilt bakım ürünlerini klinik işlemlerle birleştirerek etkisi kanıtlanmış sonuçlar elde ediyor. Markanın güçlü formülleri, klinik prosedürler sonrası cildin daha hızlı iyileşmesini ve işlemlerden daha iyi sonuçlar alınmasını sağlıyor. Marka, Amerika’nın bir numaralı profesyonel cilt bakım markası olarak yerini sağlamlaştırıyor ve en sevilen C E Ferulic serumu, ABD dermatologları tarafından önerilen bir numaralı C vitamini serumu haline geliyor.