L’Oréal Professionnel, kuaförlük mesleğinin geleceğini şekillendiren ve sektöre yönelik yatırımlarını aralıksız sürdüren bir marka olarak, profesyonel saç sektörünün en büyük buluşmalarından birine imzasını attı. Profesyoneller tarafından geliştirilen saç markası L’Oréal Professionnel, Hairtopia etkinliğiyle saçın profesyonellerini dijital dünyanın liderleriyle buluşturdu.
Volkswagen Arena’da 14 Haziran çarşamba günü gerçekleşen Hairtopia etkinliğinde, birbirinden farklı konuşmacılar ve ilham veren saç uygulamaları sahnede yerini aldı. Etkinlik akşamında ise Sudi Etuz for L’Oreal Professionnel Show’u geceye imza attı.
İçindekiler
- 1 Uzmanlar profesyonel güzelliğin geleceğini ele aldı
- 2 L’Oréal Profesyonel Ürünler, profesyonel güzellik pazarının dönüşümünde öncü bir role sahip
- 3 Teknolojiyi ve profesyonel güzelliği birleştiren etkileyici bir moda show’u; Sudi Etuz for L’Oréal Professionnel
- 4 Harriet Stokes dokunuşu
- 5 Hairtopia, profesyonel saç sektörüne yeni bakış açıları kazandırdı
Uzmanlar profesyonel güzelliğin geleceğini ele aldı
Hairtopia’da dikkat çeken oturumlardan biri “Profesyonel Güzelliğin Geleceğini Şekillendirmek” adlı panel oldu. Gazeteci Ayşe Arman’ın moderatörlüğünü üstlendiği panelde, L’Oréal Profesyonel Ürünler Genel Müdürü Volkan Yıldız ve Kuaförler Derneği Başkan Yardımcısı Emrah Kemendi, sektöre ilişkin görüşlerini ve beklentilerini paylaştı. L’Oréal Profesyonel Ürünler’in sektördeki konumu ve sağladığı katkılar, deprem sonrası bölgede yaptığı çalışmalar, hayata geçirdiği projeler, saç bakım trendleri ve değişen tüketici profili, panelde ele alınan konular arasındaydı.
L’Oréal Profesyonel Ürünler, profesyonel güzellik pazarının dönüşümünde öncü bir role sahip
L’Oréal Profesyonel Ürünler Genel Müdürü Volkan Yıldız, “L’Oréal Profesyonel Ürünler, profesyonel güzellik pazarının dönüşümüne liderlik ediyor. Bu doğrultuda gerçekleştirdiğimiz birçok ilk bulunuyor. Bugün sektörü bir araya getirdiğimiz Hairtopia da bunlardan biri. Grubumuzun dünyayı harekete geçiren güzelliği yaratmak gibi bir amacı var ve biz Türkiye’de son birkaç yılda bunu fazlasıyla yerine getirmiş bir organizasyona sahibiz, bundan dolayı gurur duyuyoruz“ diyor ve devam ediyor “İşimize sadece satış noktası olarak bakmıyoruz; bu mesleğin ve sektörün gelişmesine yönelik bir amacımız var. Uzun yıllardır sektöre hizmet veren bir ekibiz. Yılların getirdiği bu emek ve deneyime ek olarak gelecekten, teknolojiden ve trendlerden beslenen, dinamik ve sektörü geliştiren bir bakış açımız var. Yeniliğin ve deneyimin harmanı, L’Oréal Profesyonel Ürünler’in bugünkü vizyonunu oluşturuyor. Kuaförlüğün deneyimli isimleri, kendi içlerinde bu yeniliği gerçekleştirebildikleri sürece başarılı oluyorlar. Bugün gördüğümüz bütün başarılı örnekler bu şekilde gelişiyor.”
Teknolojiyi ve profesyonel güzelliği birleştiren etkileyici bir moda show’u; Sudi Etuz for L’Oréal Professionnel
Moda ve tasarım bakış açısını yüksek inovasyon, teknoloji gibi kodlarla yorumlayan Sudi Etuz markası, L’Oréal Professionnel’in tekno-güzelliğin geleceği vizyonu ile harmanlandı. Basın ve influencer davetlilerinin de katılımıyla gerçekleşen Sudi Etuz for L’Oréal Professionnel Show gecenin öne çıkan imzası oldu. Sudi Etuz’un tasarımlarına sahnede, L’Oréal Professionnel artistik ekibi Le Collectif’in ilham verici saç tasarımları eşlik etti.
Harriet Stokes dokunuşu
Hairtopia etkinliğinde en çok konuşulan isimlerden biri, dünyaca ünlü saç artisti Harriet Stokes oldu. Konuklarla deneyimlerini paylaşırken aynı zamanda sahnede balyaj uygulaması da gerçekleştiren Stokes, “Profesyonel saç bakımının, sürekli olarak yenilenen ve gelişen bir alan olduğunu unutmamalıyız. Biz saç artistleri, trendleri takip etmeli, teknolojiyi kullanmalı ve kendimizi sürekli olarak geliştirmeliyiz. Hairtopia, kuaförlerle bir araya gelerek birbirlerinden ilham alma ve birlikte sektörü daha ileriye taşıma adına önemli bir fırsat sundu. Hairtopia’da hep birlikte geleceğe yönelik yeni güzellik trendlerini keşfettik ve profesyonel güzelliğin geleceğini yarattık” dedi.
Hairtopia, profesyonel saç sektörüne yeni bakış açıları kazandırdı
Hairtopia, alanında uzman isimlerin konuşmaları, saç uygulamaları ve workshop’larla dopdolu tüm gün süren bir programa ev sahipliği yaptı. Profesyonel pazarı ileriye götürme ve sektöre yeni bakış açıları kazandırma adına önemli bir görev üstlenen L’Oréal Professionnel markası, Hairtopia etkinliği ile profesyonel güzelliğin geleceğine giden yolda büyük bir adım attı.