MODA

Paris Moda Haftası’nda Timberland, podyumlarda ve sokaklardaydı

Timberland’in İkonik Sarı Botu, Paris Moda Haftası kapsamındaki bir dizi özgün aktivasyon ve marka iş birlikleriyle küresel moda sahnesindeki güçlü konumunu bir adım öteye taşıdı.

Orijinal Timberland® Bot geçtiğimiz 50 yıl boyunca, dünyanın dört bir yanındaki kültürler ve topluluklar tarafından benimsenerek yaşamların vazgeçilmez bir parçası oldu. Timberland’in kendine özgü enerjisi ve kültürü bu hafta dünyamodasının kalbinin attığı Paris Moda Haftası’ndaydı. 

Farklı yaşam tarzları ve moda arasındaki bağı kutlamak için Timberland, Paris Moda Haftası boyunca Paris kültürünün içine gerçek anlamda entegre oldu. Moda haftasının boy gösterdiği sokaklarda enerjisini görünür kılmak için kendi imzası olan buğday renginde, büyük reklam panoları, posterler, mağaza vitrinleri ve gece projeksiyonları aracılığıyla Aşkın Şehri Paris’e övgülerini sundu.  Je T’aime kalıbını “JE T’IMBS” olarak uyarladığı mesajıyla Timberland,  “Timbs” teriminin ilk ortaya çıktığı New York sokaklarını da Paris’e taşıdı.

Timberland, ilk kez Paris Moda Haftası boyunca lüksü, sokak stilini ve outdoor stili yansıtan iş birliklerini hayata geçirdi. 

16 Ocak’ta Louis Vuitton ikonik Timberland botları kendi yaratıcı gözüyle yeniden yorumladığı iş birliği duyurdu. 17 Ocak’ta, Wales Bonner sadece podyumda karşımıza çıkan özel, gümüş süslemeli Timberland Premium 6 inch botları tanıttı. 

Paris Moda Haftası kapsamında Timberland, Paris’in kendine özgü estetiğini yansıtan popüler kahve mekânı Recto Verso’ya, ince Amerikan dokunuşları ekleyerek mekânı dönüştürdü. İki gün boyunca ziyaretçiler, Timberland’in marka kültürüne doğru bir yolculuğa çıkmanın yanı sıra özel kahve fincanları eşliğinde ücretsiz Recto Verso lezzetlerini de tattılar.

Paris’in canlı gece hayatını da sahiplenmek adına Timberland, 18 Ocak’ta gece yarısı başlayan ve merakla beklenen PDPOOL after-party’ye sponsor oldu. Stéphane Ashpool, ASAP Nast, Kim Turnball ve Ciesay’in de aralarında bulunduğu isimler geceye ikonik Sarı Timberland Botlarıyla katıldılar.

“50’nci yılımızın hemen ardından, yeni yılın ilk aylarında, ikonik sarı botlarımızın arkasındaki momentumu devam ettirmek için daha heyecan verici bir yol düşünemiyorum” diye konuşan Timberland’in Pazarlama Direktörü Maisie Willoughby: “Paris Moda Haftası’nın enerjisi sadece podyumlarla sınırlı kalmıyor, sokaklarda taşıyor ve bu anlamda da rakipsiz. Paris’i, modayı ve Timberland yolculuğunun bir parçası olan kültürleri ve toplulukları kutlayan bu ortamın bir parçası olmaktan heyecan duyuyoruz. Je T’imbs!”

Orijinal Timberland® Botun dünya çapında benimsenmesi hem marka hem de moda endüstrisi üzerinde kalıcı bir etki yarattı. 80’lerde ikonik botun temsil ettiği rahat Amerikan tarzı, Milano’da yaygınken, 90’larda İngiltere’nin rave kültürünün ve Tokyo’nun moda dünyasında yaratıcılık ve yeniliği temsil eden Harajuku bölgesinin vazgeçilmezi haline geldi. Timberland’i popüler kültürde ve sokak stilinde cesur bir duruşun simgesi haline getiren ise hiç kuşkusuz bugünlere kadar devam eden ve en güçlü bağı olan hip-hop kültürüyle olmuştur.