Oleg Cassini; 2020 yılında rotasını aşka çeviriyor. Aşk Sana Yeter kampanyasıyla bahara merhaba diyen marka; Türkiye pazarındaki onuncu senesinde, evliliğin temelini oluşturan “aşk”ı sahipleniyor.
Gelin ve damadın en stresli olduğu günlerden biri olan düğünlerde, planlanmayan ne olursa olsun; “Aşk sana yeter.” mesajıyla kadınlara ve eşlerine güç ve özgüven duygusunu vermeyi hedefleyen markanın E-Ticaret ve Pazarlama Müdürü Merve Giray, kampanyayla ilgili yaptığı açıklamada; “Oleg Cassini, kuruluşundan bu yana aşk için tasarlayan ve aşkı kutlayan bir marka. Yarım asırdır gelinlik sektörünün dünya çapında öncülerinden. Bu sene hem Türkiye’deki onuncu senesini kutluyor hem de yeni sosyal dinamiklerinin gelişimine ayak uydurarak aslında herkesi “aşk”a davet etmek istiyor. Pazara bakıldığında düğün ekonomisi her ailenin bütçesine göre değişim gösterebiliyor. Hedef kitlemizin çoğunluğunu oluşturan gelin adaylarımızla yaptığımız araştırmalar sonucunda; özellikle o gün için ekstra heyecanlı ve gergin olduklarını saptadık.” dedi.
Kreatif stratejisinin Kingdom İstanbul tarafından oluşturulduğu kampanyada; hayal dünyasında bir görünüm yakalanması için kristalize efektler özellikle kullanıldı. Six Senses Kocataş Mansion’un hayal dünyasına çevrilen atmosferinde çekilen reklam kampanyasında; gelin ve damadın en özel anları duygulsal bir tonla ele alınıyor. Dış sesin incelikle eşlik ettiği kampanyada; bir gelinin moralini aşıksa ve “o” yanındaysa hiçbir şeyin bozamayacağının altı özenle çiziliyor. Solovey Production Studio tarafından filme alınan reklam kampanyası transmedya bir kampanya olarak tüm dijital mecralarda hedef kitlesiyle buluşup onlara moral vermeyi amaçlayacak.