2015 İlkbahar/Yaz Kadın Koleksiyonunu New York’ta görücüye çıkaran Nike, dijital servisleri aracılığıyla dünyanın dört bir yanındaki 65 milyon kadınla bir araya geliyor!
Nike, 2015 İlkbahar/Yaz kadın giyim koleksiyonunu dünyanın en iyi 27 kadın sporcusunun katılımıyla New York’ta tanıttı. Olimpiyat altın madalya sahibi Shelly-Ann Fraser-Pryce, Allyson Felix, Sanya Richards-Ross ve Adelina Sotnikova’nın da katıldığı lansmanda; markanın performans ve lifesytle ürünlerinin yanı sıra, dijital servisleriyle ilgili yenilikler de sunuldu. Etkinliğe katılan, Nike’ın Başkanı ve CEO’su Mark Parker, spor ve fitness’ın, dünyanın dört bir yanındaki kadınlar için yeni bir yaşam biçimini şekillendirdiğini söyleyerek, Nike’ın 65 milyon kadından oluşan dijital topluluğuyla kurduğu ilişkinin, markanın inovasyon gücüyle bir araya gelerek mükemmel fırsatlar yarattığını açıkladı.
Yeni koleksiyonda, yogadan koşuya kadar, kadınların günün farklı saatlerinde yapacakları spor aktivitelerinde ihtiyaçlarını karşılayan ayakkabı ve giysiler bulunuyor. Koleksiyona Flyknit ayakkabılar, spor sütyenleri, spor malzemeleri ve taytlardaki yenilikler damgasını vuruyor.
Dünyanın dört bir yanından kadınların egzersiz yapmak ve koşmak için seçtiği Nike’ın, The Nike+ Training Club aplikasyonu 16 milyon kez, Nike+ Running koşu aplikasyonu ise 9 milyon kadın tarafından indirildi. Kadınlara, spor yapmak için ihtiyaç duydukları motivasyonu ve ilhamı sunan The Nike+, her düzeyden sporcuya kendilerini daha iyi anlama ve hedeflerine ulaşma konusunda yardımcı oluyor.