Nautica®, uluslararası arenada uzun yıllardır liderliğini sürdürdüğü denizcilik ve lifestyle moda markası imajını bugün güçlü bir iş ortaklığıyla yenilediğini duyurdu. Nautica’nın 2021 yılında Türkiye marka elçisi Türk aktör Engin Öztürk oldu.
Maceraya ve doğayı keşfetmeye davet eden tasarımlar, Engin Öztürk’ün sofistike ve derinlikli yaşam stiliyle birleşti. Göcek’in, Nautica’nın maceracı doğasını yansıtan atmosferinde gerçekleşen kampanya çekiminde, Erdi Doğan’ın fotoğrafladığı Engin Öztürk; şehirli ve modern Nautica ruhunu dinamik karelerle yansıttı.
Türkiye’nin en beğenilen ve sevilen oyuncularından Engin Öztürk , global marka iş birliği için; “Nautica ,zaten sevdiğim ve tercih ettiğim bir marka. Türkiye’de Nautica’nın marka elçisi olmaktan mutluluk duyuyorum. Markanın doğayla iç içe olması, doğaya önem vermesi ve dünyaca tanınmış olması beni heyecanlandırırken zaten kullandığım ve alışık olduğum çizgisi iş birliğimizi çok güçlü kıldı .
SEZONA DAİR
Deniz hikayesinden ilham alan temel parçalarda cesaretli renkler ve desenler kullanarak farklılık yaratan Nautica,yaz sezonunda imza niteliğindeki renkleri lacivert, sarı,kırmızı ve beyazın ötesine çıkarak, toprak tonlarını ve baharat renkleri ile öne çıkıyor. Yeni sezonunun temel parçası olan Polo yakalarında kullanılan farklı baskılar ile birlikte kabuk değiştirme imkanı sunarak, günün farklı zaman dilimlerinde sizinle olmak için hazır. Plajlarda şıklığından ödün vermeyenler için, hem şık, hem eğlenceli özel bir sezon bekliyor.
Yazın vazgeçilmez kumaşı olan keten, doğanın tonlarını Non-Iron teknolojisiyle birleştiren Nautica’nın canlı renkleri gömlek, pantolon ve şortlarda karşımıza çıkıyor. Baskılı ve pamuk kumaşlardan oluşan Nautica şortlar, yazın serinliğini üstünüzde hissedebileceksiniz.