Mavi, jean’de teknoloji ve ustalığı bir araya getirdiği Efsane Jean Serisi’ni, Kıvanç Tatlıtuğ’un başrolünde yer aldığı reklam kampanyasıyla tanıttı. Ünlü yıldız, reklam filmlerinde her biri farklı bir özelliğiyle efsaneleşen KVNÇ, ZİFTT, PRO, TOKK, KRMZBYZ isimli jean’lerin hikayesini anlatıyor.
Kıvanç’ın adına tasarlanan Mavi Jean: KVNÇ
Efsane Jean Serisi’nde ismi, ruhu ve duruşu ile baştan aşağı Kıvanç Tatlıtuğ’dan ilham alan KVNÇ jean, rengi ve dokusuyla denimin en gerçek halini yansıtıyor. Kıvanç, “Bana kendini jean üzerinden anlat deseler, zamansız görüntüsü ve ikonik denim rengiyle KVNÇ’yi tarif ederdim.” diyor.
KVNÇ’nin yanı sıra kalite ve inovasyonda jean’in geldiği en üst seviye olan PRO, özel logosu ve dikkat çekici reflektör detaylarıyla şehrin stilini yansıtmaya devam ediyor. Jean’in en siyah hali olan ZİFTT’in efsaneliği renginden geliyor. Jean mavisine en çok yakışan iki renk, kırmızı ve beyaz şerit detaylarıyla jean’deki ustalığın ve şıklığın imzası ise KRMZBYZ. Özel iplik tekniğiyle geliştirilen TOKK ise; tok kumaşıyla sağlamlığı ve rahatlığı sembolize ediyor.
Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz, Efsane Jean Serisi için şunları söyledi. “En iyilerin en iyisi. Teknoloji ve ustalığın denimde geldiği en üst seviye. Her biri çok özel, çok inovatif beş farklı jean. Bu sezon bir de sürprizimiz oldu. Kıvanç’tan ilham aldık, bir seriye Kıvanç’ın adını verdik. Jean özünde beş cep olarak tanımladığımız kült bir ürün. Asıl ustalık bu kadar güçlü bir kimliği, kişiliği olan bir ürünü her gün farklılaştırabilmekte. Denim kumaşını ince ince işleyebilmek, teknolojiyle tasarımı bir araya getirebilmekte. Her an buna kafa yoran tutkulu bir ekiple yılda yaklaşık 200’ün üzerinde jean tasarlıyoruz.” dedi.