Genel

Mango’dan 2023 İlkbahar/Yaz Sezonunda Ayrıcalıklı ‘Capsule’ Koleksiyonu

Her sezon çarpıcı koleksiyonlara imza atan Mango, kadınlar için hazırladığı, 2023 İlkbahar/Yaz Koleksiyonu olan Capsule” ile ayrıcalıklı ve özel bir koleksiyona daha imza attı.

Sınırlı sayıda parçadan oluşan koleksiyonda özel günlerinizi unutulmaz kılacak, ağırlıklı olarak elbiseler ve tulumlar yer alıyor. Bunların yanı sıra, iki parçalı takım elbiseler ve dökümlü pantolonlar da koleksiyonun en dikkat çeken parçalarından. Koleksiyonda başlıca kullanılan materyaller ise ipek, yüksek kaliteli viskoz, tafta, tüy, püskül ve payet. Kullanılan materyallerin ve aprelerin kalitesi de ürünlerin ayrıcalığını açıkça ortaya koyuyor. Özel olarak hazırlanan bu bahar koleksiyonu, parçaların rahatlığı, şıklığı, ulaşılabilir fiyatta olması ve en özel günlerinizi tamamlaması ile en favori koleksiyonlarınızdan biri olmaya aday.

Mango Capsule‘de ağırlıklı olarak siyah, kırmızı ve pembe ile pastel tonlar olmak üzere üç renk grubu kullanıldı. Koleksiyonun en dikkat çeken yanı ise yeni nesil sade gelinlerin tercihi olacak beyaz ağırlığındaki sade ve şık elbiseler. Bu elbiseler, fiyat ve kalite performansı açısından da gelin adaylarının kurtarıcısı olacak.

Koleksiyonun dikkat çeken diğer parçaları arasında, kırmızı tonlarında püsküllü elbiseler ve güpür takım elbise de yer alıyor. Koleksiyonda aksesuar olarak taşlı, püsküllü ya da maksi çiçekli kalıplı çantalar öne çıkarken, siyah, nude ve gümüş renklerde ince bantlı sandaletler dikkat çekiyor.

Mango’nun ‘Kadın Koleksiyonu Kreatif Direktörü Justicia Ruano‘ tarafından üstlenen Capsule Koleksiyonu, online olarak satışa sunulacak. İstinye Park mağazasında da satışa sunulacak olan koleksiyon, özellikle etkinliklerin arttığı mart ve eylül ayları arasında iki ayda bir farklı ürün gruplarıyla satışa sunulacak.

Bu özel koleksiyon için, Fas ve Portekiz’deki atölye ve kumaş tedarikçileri tercih edilirken, koleksiyonun 3D tasarım ile oluşturulması da bu koleksiyonun kilit noktası oldu. Ayrıcalık, kalite ve modanın bir arada olduğu koleksiyonda, kreatif süreçlerinde var olan bu dijital uygulama, ürünler üzerinde daha verimli ve çağdaş bir şekilde çalışılmasına katkı sağladı. Öte yandan renkler ile hacimlerin görselleştirilmesi ve ürünlerin konfeksiyonundaki diğer detayları da kolaylaştırdı.

Drew Vickers‘ tarafından fotoğraflanan lansman kampanyasında ise Hollandalı model ‘Rianne Van Rompaey‘ yer aldı.