Şirketin amacı, online ticaretinin büyümesini sağlamak ve önümüzdeki yıllarda planlanan çok kanallı marketing projelerini geliştirmektir.
Firma, aralarında performans medya dijital marketing uzmanları, ürün sahipleri, dijital ürün tasarımcıları ve gelişmiş analitik uzmanlarının da olduğu dijital dünyadan yeni yetenekler arıyor.
BARSELONA, 2 NİSAN 2019 – MANGO, 22@ Barselona’da yeni dijital inovasyon merkezini açtı. Dijital dünyadaki profesyonellerden oluşan ilk grup, Almogàvers Caddesi, 119’da bulunan yeni ofislerine transfer oldu ve yeni çalışanların da katılımıyla önümüzdeki senelerde toplam sayının 100’e varması planlanıyor.
Multinasyonel moda şirketi, aktif bir biçimde, geliştirme mühendisleri, performans medya dijital marketing uzmanları, ürün sahipleri, dijital ürün tasarımcıları, kalite kontrol uzmanları, agile koçları ve scrum masterının yanı sıra ileri derecede analitik uzmanları, IPA, Devops ve DataOps uzmanları arıyor.
Yüzölçümü 700 m2 olan yeni bu tesis, firmanın online büyüme oranını ve markanın gelecek yıllarda planladığı çok kanallı marketing projelerinin gelişimini garanti etmeyi amaçlıyor. Ayrıca tesis, prototipleri gerçek müşterilerle test etmeyi ve dijital ürünü onların ihtiyaçlarına adapte edebilmeyi mümkün kılacak bir araştırma laboratuvarına sahip.
MANGO’nun Online ve Müşteri Hizmetleri Departmanlarının direktörü Elena Carasso, “Şirket, moda dünyasında online lider olmayı ve sektördeki değişimin öncüsü olmayı hedefliyor; bu yüzden, stratejik alanların gelişimine önem vermek zorundayız. MANGO bu dijital dönüşüm sürecine tamamen entegre olmuş durumda ve teknolojik yeniliklerin uygulanmasıyla birlikte farklı süreçler de geliştiriyoruz ”dedi. Carasso, “Şirket, şu anda satış kanallarındaki yenilikleri tam olarak takip edip, dijitalleşme olanaklarını, büyük hacimli veri ve Claud kullanımını geliştiriyor; bu da dağıtımdan insan kaynaklarına kadar şirket yönetimindeki spesifik alanlarda bize değer kazandırıyor” diye ekledi.
Mango 83 ülkede online satış yapıyor. Online satışlar, 2017 yılında toplam cironun %15,5’ini oluştururken, online kanalın cirosu %15,4 artarak 339,2 milyon avroya yükseldi. Şirketin hedefi yakın gelecekte %20’ye ulaşmak.