Louis Vuitton, Türk rivierasının en özel noktalarından Bodrum’da yer alan ve Akdeniz stiliyle öne çıkan sıradışı güzellikteki Mandarin Oriental Bodrum’da açtığı pop-up mağaza ve otelin olağanüstü plajı “Blue Beach”teki dekorasyonuyla 2023 yaz sezonunu karşılıyor.
Louis Vuitton’un Bodrum Yarımadası’ndaki ikinci mağazası özelliğini taşıyan pop-up ve plaj, Maison’un yeni “By the Pool” koleksiyonundan ilham alıyor. Doğal materyallerin yanında, koleksiyonun renk paletine referansta bulunan açık ve ferah tonlar, telaşsız günlerin zarafetini yansıtan mimarinin renk paletini oluşturuyor. Koleksiyon için çinilerden esinlenilerek yaratılan desen, mağazanın girişindeki beyaz ahşap parke üzerinde fiziksel bir forma bürünüyor. Konuklar iç ve dış alanlardaki şeffaflık sayesinde gündüz saatlerinde Bodrum’un mavi sularının güzelliğinin, akşam ise muhteşem günbatımı manzarasının keyfini çıkarabiliyor. Kadın ve erkek hazır giyim, çanta, aksesuar, ayakkabı, gözlük ve parfüm koleksiyonlarına ayrılan özel alanların keşfinin ardından, mağazanın dış kısmında yer alan şezlonglarda dinlenerek içeceklerini yudumlayabiliyor.
Mandarin Oriental Bodrum’da yer alan pop-up mağaza, Maison’un imzası niteliğindeki estetiği, Bodrum ruhunu kucaklayarak yansıtıyor. Pop-up mağaza, hem klasik hem de renkli, hafif ve konforlu bir şehir ya da sahil gardırobu oluşturulabilecek parçalardan oluşan “By the Pool” koleksiyonunun tamamına ev sahipliği yapan bir moda merkezi oluyor. Ziyaretçiler ayrıca, yüksek dikim tekniklerinin günlük giyime uygulandığı ve tüm parçalarında yarış temasının yansıtıldığı Erkek Pre-fall 2023 koleksiyonuna da bu mağazadan ulaşabiliyor. Uzun zamandır beklenen, Bodrum’un en şık şekilde, tüm ayrıcalıklarıyla deneyimlenebilmesi için ipuçları veren “Bodrum City Guide” da Mandarin Oriental Bodrum’da sunuluyor.
Mandarin Oriental Bodrum misafirleri, Louis Vuitton’un dekore ettiği Blue Beach’i yaz sezonu boyunca ziyaret edebilecekler.
City Guide Bodrum
Louis Vuitton’un yeni yayını City Guide Bodrum ilk kez Mandarin Oriental mağazasında lanse edilecek. Basılı ve dijital olarak 30 farklı destinasyonu konu alan edisyonlardan oluşan “Louis Vuitton City Guide” rehberleri, seçici gezginler için vazgeçilmez yol arkadaşları olarak kabul ediliyor.
Louis Vuitton, 20 yılı aşkın bir süredir dünya genelindeki çeşitli destinasyonlar hakkında yeni ve kişisel perspektifler önermek üzere, imzası olan “Seyahat Ruhu”nu her yıl farklı şehirlerin eklendiği “City Guide” (Şehir Rehberi) serisine taşıyor. Çok farklı geçmişlere sahip sahip bağımsız yazarlar ve konukları içeren her rehber, trendleri sunarken büyük lüks otellerden büyüleyici butik otellere, birinci sınıf restoranlardan lokal bistrolara, antika mağazalarından küçük butiklere kadar geniş bir bakış açısıyla yayınlanıyor. İkonik ve görülmesi gereken noktaların yanında az bilinen yerler de seçkiye dahil oluyor.