Moda Haberleri

Louis Vuitton’un dijital serüveninde yeni bir adım: Nicolas Ghesquière’den VIA Tile Trunk

İkonik Champs-Élysées, sıradanlığın ötesine geçen hem fiziksel hem de dijital alanda yeni zirvelere ulaşan benzersiz bir yolculuğun başlangıç noktası olarak hizmet veriyor. Louis Vuitton, VIA dijital macerasında önemli bir dönüm noktası olan Kadın Koleksiyonları Artistik Direktörü Nicolas Ghesquière’in tasarımı ve dijital bir başyapıt olan VIA Tile Trunk’ı gururla sunuyor.

VIA Treasure Trunk rotasını keşfedilmemiş bölgelere doğru çevirirken turuncu bir ışıltı, yolu aydınlatarak bu etkileyici dijital serüvenin bir sonraki büyüleyici bölümüne giriş sağlıyor. Bu devrim niteliğindeki sürümün merkezinde, Louis Vuitton’un lüks ve inovasyonun sınırlarını zorlama konusundaki sarsılmaz kararlılığını yansıtan, aktarılabilir bir dijital koleksiyon ürünü olan VIA Tile Trunk yer alıyor. Vizyoner Nicolas Ghesquière tarafından tasarlanan bu minyatür sandık, Louis Vuitton’un kalıcı ruhunu yansıtarak seyahatin özünü somutlaştırıyor.

Tarihi Damier motifine görsel bir saygı duruşu niteliğindeki VIA Tile Trunk, dijital zanaatkarlığın titiz sanatı aracılığıyla kademeli olarak somutlaşarak Maison’un sınırsız olasılıklar yaratma konusundaki uzmanlığını sergiliyor. VIA Tile Trunk, dijital bir aksesuar olmanın ötesinde ayrıcalığı simgeliyor. Yalnızca VIA Treasure Trunk sahiplerinin erişebileceği, sınırlı sayıda üretilen ve 6000 Euro fiyat biçilen bu koleksiyon ürünü, dijital koleksiyonların ayrılmaz bir parçası haline gelerek farklı ve benzersiz bir deneyim sunuyor.

Sadece 200 adetle sınırlı sayıda üretilecek olan VIA Tile Trunk, dijital meraklıları ve koleksiyonerleri büyüleyecek. Bu eşsiz dijital koleksiyon ürününün fiziksel olarak Mart 2024’te piyasaya sürülmesi planlanıyor.

Geleneklerin teknolojiyle kusursuz bir şekilde harmanlandığı VIA yolculuğunun yeni bölümü VIA Tile Trunk, lüksün sınırlarının yeniden tanımlandığı dijital bir serüvene davetiye niteliği taşıyor.