Longines’in, optik gözlük ve güneş gözlüğü olmak üzere her iki kategoriden modeller barındıran yeni ürün sınıfı, sıkı kalite kriterlerine ve ince ayrıntılara özen gösterilerek geliştirildi. Markanın saat üretiminde estetik ve teknik açılardan uzmanlaştığı performans odaklı şıklık kavramı, hem kadın hem erkek tasarımlarından oluşan bu gözlük koleksiyonunda da dikkat çekiyor.
Optik gözlük ve güneş gözlüğü olmak üzere her iki kategoriden, hem kadın hem erkekler düşünülerek tasarlanmış farklı modeller barındıran yeni koleksiyon, Longines’in geleneksel değerlerinden referans alıyor. Markanın, saatleri gibi geniş çeşitliliğe sahip gözlükleri de, İsviçreli manüfaktürün bilgi birikimine yakışır biçimde, bu alanın en iyileriyle çalışılarak üretiliyor.
Uluslararası alanda gözlük endüstrisinin öncülerinden biri olan Marcolin S.p.A ile işbirliği yapılarak, cam dahil tüm parçaları en kaliteli malzemelerden üretilen bu gözlükler, logosu kanatlı kum saati olan markanın inandığı temelleri yansıtıyor.
Longines’in yeni kreasyonları, markanın saat tasarımlarını ve tecrübesini yansıtan pek çok estetik ilke içeriyor. Güneş gözlükleri üç segmentte sunuluyor: “Classic” her dönemde şık gözükebilecek çizgide; “Heritage” markanın köklü tarihinden esinleniyor; “Sport” ise inovasyon ve performans hususundaki kesintisiz arayışın özeti.
Longines’in Pazarlama bölümündeki Genel Müdür Yardımcısı Matthieu Baumgartner bu yeni girişim adına çok heyecanlı: “Bu yeni ifade alanı bize Longines’in değerlerini yüksek saatçilik dünyasının ötesine taşıyabilme şansı tanıyor. Bu Longines için büyük bir fırsat. Gözlük sektörünün güven veren ünlü firmalarından Marcolin S.p.A ile yaptığımız iş birliği sayesinde, üretimi markamızın kimliğiyle uyumlu olan bir seri geliştirebildik.”
Belirli Longines butiklerinde çok yakında bu gözlükler satışa çıkacak. Koleksiyonunun tamamı ise Marcolin S.p.A’in dağıtım ağındaki her noktada satışta olacak.