Bu sezonun 4 kampanyasından ilki için yer New York
Marka, Snapchat’te kampanyasını ifşa ederek sosyal ağlara bağlılığını koruyor
Barselona, 18 Temmuz 2016 – MANGO, anın yeni trendlerini ifşa etmek için her ay yeni bir kampanya başlatma stratejisine devam ediyor. Ağustos ayının sonunda dünya çapında başlatılacak olan sonbahar/kış sezonunun 4 kampanyasından ilki, New York caddelerinde Roos Abels ve Lexi Boling‘i ön plana çıkarıyor.
MANGO, dijital kanal aracılığıyla yenilik yapmaya devam etme sözü veriyor ve bu kampanyada, stratejisinin kalbine sosyal ağları koyarak daha da ileri gidiyor. Kampanyanın bir bölümü, önümüzdeki sezonun ilk ayı boyunca MANGO tarafından ön plana çıkarılan kilit giysileri de ifşa eden, fotoğraf çekiminin daha önce görülmemiş görüntülerinin canlı yayını ile markaya ait platformlardan bazılarında (Snapchat: mango ve Instagram: @mango) zaten ifşa edilmişti.
Ayrıca, marka, kendi çalma listelerini oluşturmak için, kampanyalarından, mağazalarından, vb. gelen şarkılar ile periyodik olarak güncellenecek olan, Ağustos ayının sonlarında resmi Spotify kanalını faaliyete geçirecektir.
MANGO, mevcut durumda sezondan sezona yükselerek, tüm sosyal ağ platformlarında 16,500,000 takipçiye yaklaşmıştır.