H&M, kârın %100’ ünün UEFA Çocuk Vakfı’na bağışlanacağı, özel bir tişört koleksiyonu sunmaktan gurur duyar. H&M, UEFA Vakfı ile futbol tişörtlerinden oluşan bir çocuk koleksiyonu için iş birliği yapıyor.
Çocukları aktif kalmaya ve futbolun küresel boyutunda yer almaya teşvik ederek H&M, gelir, sağlık, eğitim ve bunların bütünleştiği alanlarda insan hakları ile ilgili insani projeleri desteklemek için sporu kullanan bir vakfa bağış yaparak geleceklerine anlamlı bir şekilde katkıda bulunabilmeyi hedefliyor. Dünyadan 16 ülkenin futbol tişörtlerinin birebir kopyasından oluşan çocuk koleksiyonu hm.com’da satışa sunuldu.
“Çocukların bu günlerde – evde ya da kendi arka bahçelerinde ya da belki de okulda – mümkün olduğu her yerde etkin kalmasını, aynı zamanda onlara daha parlak ve daha dinamik bir gelecek için umut vermek istiyoruz. Bu futbol forması koleksiyonuyla, amacımız sadece dünyanın her yerinde bulunan çocuklara ilham vermenin yanı sıra, aynı zamanda kârın % 100’ünü UEFA Çocuk Vakfı’na bağışlayarak nesiller boyu çocukların refahını sağlayabilmek,” diyor H&M Çocuk Giyim Tasarımı Bölüm Başkanı Sofia Löfstedt.
UEFA Çocuk Vakfı, 2015 yılında çocuklara yardım etmek ve haklarını korumak amacıyla kurulmuştur. Özellikle spor ve futbol dallarında, bunların yanı sıra sağlık ve çocuk eğitimi alanlarında destek yaratabilmek, spor faaliyetlerine erişimi teşvik etmek, çocukların kişisel gelişimlerini kolaylaştırmak ve azınlıkların bütünleşmesini sağlamaya yardımcı olmaktadır.
“Spor ve oyun, herhangi bir çocuğun fiziksel ve entelektüel gelişimi açısından hayati önem taşır. Çocuklar futbol oynadıklarında oyunda kaybolurlar. Futbol onların çocuk olmalarını ve büyük hayal kurmalarını sağlar. H&M’in büyük desteği, ihtiyaca muhtaç daha fazla çocuğu desteklememizde yardımcı olacak ve bunun gelecekteki yaşamları üzerinde uzun süreli bir etkisi olacaktır,” der UEFA Çocuk Vakfı Genel Sekreteri Urs Kluser.