2022, GUESS Eco’nun Treedom iş birliğinde yürüteceği, fidan dikmeye odaklanan küresel orman projesi “Be(leaf) in Change”in başlangıç yılı olacak. Proje, Dünya Günü’nün kutlandığı Nisan ayında başladı.
Floransa, İtalya’da “Let’s Green the Planet” (Gezegeni Yeşillendirelim) sloganıyla kurulan Treedom fidan dikme programı, İtalya, Afrika ve Güney Amerika’da çiftçilerle yakın iş birliği içinde çalışarak yerel toplulukların ihtiyaç duyduğu uzun vadeli sosyal, finansal ve çevresel desteğe yerel düzeyde erişmelerine yardımcı oluyor. 2010 yılında kuruluşundan bu yana neredeyse üç milyon fidanın dikimine önayak olan çevre dostu platform, aynı zamanda geri dönüşüm ve karbon nötr sadakat programları aracılığıyla kurumsal ortaklarla iş birliği yaparak şirketlerin müşteri ve paydaş katılımı vasıtasıyla çevresel sorunlara çözüm üretmelerine yönelik yeni, dinamik ve somut yollar sunuyor.Moda markası GUESS, bu program kapsamında ve sürdürülebilirliğe ve gezegenimizi korumaya yönelik taahhüdü doğrultusunda, ilk aşamada 5000 fidan dikme sözü verdi. Bununla birlikte, bu sayının,müşterilerin ve çalışanların katılımıyla düzenlenecek uzun vadeli kampanyalarla zamanla artırılması planlanıyor.
Markanın, Nisan ayında fiziksel ve online mağazalarında uygulamaya koyduğu promosyon kampanyasında GUESS Eco koleksiyonundan iki ürün satın alan müşterilere, Treedom’ın web sayfasındankendi fidanlarını sahiplenebilecekleri özel bir kod verildi. Müşteriler, Treedom profillerini etkinleştirdikten sonra projenin gidişatı hakkında güncel bilgi alabilecekler ve fidanlarının türü ve sağlığı ile fidanlarıyla ilgilenen kişileri görebilecekler.
Tüm fidanlar GUESS logosuyla işaretleneceğinden, müşteriler sahiplenmek istedikleri fidanın türünü ve konumunu da seçebilecekler.Treedom’ın kurucu ortağı ve CEO’su Federico Garcea, şöyle söylüyor: “Evimiz dediğimiz bu gezegenin korunmasında hepimize sorumluluklar düşüyor. Bu nedenle, şirketlerin hepimize örnek olması, çevre dostu bir geleceğe doğru adımlar atması büyük önem taşıyor. Bu yüzden modanın kalbi GUESS ile iş birliği yapmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. GUESS Eco’nun Treedom ile yürüteceği yeni fidan dikme girişimi çevre üzerinde gerçek anlamda pozitif bir etki yaratacak. Dikeceğimiz 5000 fidanı yalnızca başlangıç olarak görüyoruz. GUESS Eco müşteri katılımını da arkamıza alarak gezegenimizi yeşillendirmek için hep birlikte çalışıyor, artık yeni trendin sürdürülebilirlik olduğunu hep beraber gösteriyoruz.”
GUESS? Kreatif Direktörü Paul Marciano ise; “Bu yeni kampanya konusunda çok heyecanlıyız. Treedom projesi, GUESS’in, dünyamızı iyileştirmeye ve korumaya yönelik kurumsal taahhütleriyle doğrudan örtüşmekle kalmıyor, aynı zamanda müşterilerimizde çevresel sorunlara ilişkin farkındalık yaratmakta bize muhteşem bir fırsat sunuyor. Bu sayede hem gezegenimiz hem fidanların dikildiği yerlerde yaşayan topluluklar için olumlu bir adım atmış oluyoruz.” şeklinde konuşuyor.GUESS Be(leaf) in Change kampanyası 11-30 Nisan tarihleri arasında, Avrupa genelinde 348 mağazada ve markanın online mağazasında uygulanıyor.
Guess markası hakkında
1981 yılında kurulan GUESS, faaliyetlerine denim pantolonlar üreterek başladı. Firma, zaman içinde büyüyerek günümüzde global bir yaşam tarzı markası haline geldi. Guess?, Inc, modern kıyafetler,denimler, el çantaları, saatler, gözlükler, ayakkabılar ve benzer ürünlerinden oluşan bir yaşam tarzı koleksiyonunun tasarımını, pazarlamasını, dağıtımını ve lisanslamasını yapıyor. Guess? ürünleri, Guess?mağazalarının yanı sıra dünyanın dört bir yanındaki alışveriş merkezlerinde ve özel mağazalarda da satılıyor. Firma, 30 Ekim 2021 itibarıyla Kuzey ve Güney Amerika’da, Avrupa’da ve Asya’da doğrudan1.052 perakende mağaza işletiyor. Firmanın ortaklarının ve distribütörlerinin, dünyanın dört bir yanında558 perakende mağazası bulunuyor. Firma, ortakları ve distribütörleri, 30 Ekim 2021 itibarıyla dünya çapında yaklaşık 100 ülkede faaliyet gösteriyor. Şirket hakkında daha fazla bilgi için www.guess.euadresini ziyaret edebilirsiniz.
Treedom hakkında
Treedom.net; uzaktan fidan yetiştirmenize ve projenin ilerleyişini internet üzerinden takip etmenizeolanak tanıyan ilk platformdur.2010 yılında kurulduğundan bu yana Treedom, Afrika, Güney Amerika ve Avrupa’da üç milyondan fazlafidanın dikilmesine ön ayak oldu. Fidanların dikimini ve bakımını kendileri üstlenen yerel çiftçiler, busayede topluluklarına çevresel, sosyal ve finansal faydalar sağlıyor. 2014 yılında Treedom, B Corporationsertifikasını alarak, yüksek çevresel ve sosyal performanslarıyla öne çıkan kurumlardan oluşan küreselağın bir parçası haline geldi.Treedom’da yer alan her fidan coğrafi olarak konumlandırılır ve fotoğraflanır. Aynı zamanda her fidan içintreedom.net üzerinde özel bir sayfa açılır. Fidanınızı büyütebilir veya sanal olarak başkalarına hediyeedebilirsiniz. Bu özellikleriyle benzersiz bir platform olan Treedom, iklim değişikliğiyle mücadele içineyleme geçmek isteyen kullanıcılar ve kurumlara da mükemmel bir yatırım fırsatı sunuyor.
GUESS ECO Ormanına nasıl katılacağını keşfet!