GapKids ve Ellen Degeneres, GapKids x ED kampanyası ve koleksiyonuyla kız çocuklarının potansiyellerine dikkat çeken bir farkındalık yaratıyor.
Dünya çapında 25’in üstünde ülkede satışa çıkan koleksiyon için Gap, bireyselliği ve özgürlüğü benimsediği ve aynı değerleri paylaştığına inandığı Ellen DeGeneres ile yollarını birleştirdi.
GapKids, Amerikalı oyuncu ve komedyen Ellen DeGeneres ve onun yaşam stili markası ED ile bir işbirliğine imza atarak GapKids x ED’yi sundu. Mağazalarda yerini almaya başlayan birbirinden eğlenceli tasarım ürünlerle birlikte GapKids x ED özellikle kız çocuklarını her zaman kendileri gibi olmaları ve yaptıkları şeylerden gurur duymaları konusunda destekleyen “Girl Empowerment” projesine de imza atıyor.
Amerika’da başlayan GapKids x ED kampanyası kapsamında kaykay, davul, robot ve girişimcilik gibi farklı dallarda başarılı 6 kız çocuğu seçildi. Gap x ED, yaşları 7-12 arasında değişen bu 6 kız çocuğunu başarılı oldukları alanlarda destekleyerek yaşıtlarına ilham vermeleri ve örnek olmaları konusunda destekliyor.
GapKids x ED çok yakında Türkiye’de de “Güç Sizde Kızlar” demeye hazırlanıyor.