MODA

Etro’nun Yeni Dijital Kampanyası: “Ebedi Korsanlar, Yüksek Nesil”

Farklı ülkelerden sekiz yetenek, moda, sanat ve sokak kültürünü birbirine bağlayan yeni yaratıcı geçişler ile ETRO’nun ikonik motiflerinden biri olan bandana desenini yeniden yorumluyor.

ETRO, 2022’ye Avrupa, Asya ve Amerika Birleşik Devletleri’nden sekiz yeteneğin markanın bandana desenini, kendi sanatsal vizyonlarıyla yorumladığı “Ebedi Korsanlar, Yüksek Nesil” (Forever Pirates, The Upstream Generation) projesiyle başlıyor.

Kean Etro‘nun çağdaş “korsanları”; özgür ruhlu, şair, eklektik, vizyoner, oyunun kurallarını çiğneyen, kalıpların dışında düşünen, geleneklerin ötesine geçen yeni ve kişisel bakış açılarıyla ETRO‘nun en ikonik motiflerinden biri olan bandanayı yeniden yorumluyor.

Markanın stilini yorumlayan yeni nesil içerik üreticiler; Berlin’den Los Angeles’a, Milano’dan Tokyo’ya kadar farklı disiplinlere ve uluslararası kentlere yayılan; moda, resim, müzik, görsel sanat ve sokak kültürü arasındaki ilham verici bağlantıları keşfeden dijital bir sanatsal kolektif oluşturuyor.

ETRO‘nun “’Ebedi Korsanları’’; Japon sanatçı Daisuke, İtalyan görsel sanatçı Weel Lee, Alman dijital sanatçı ve ressam Mago, Amerikalı sanatçı Kate Ahn, İtalyan ayakkabıcı Clessio, Japon parkur atleti Zen Shimada, İtalyan görsel sanatçı Andrea Crespi ve Amerikalı çok yönlü yaratıcı Shane Gonzales’den oluşuyor.

Yeni dijital kampanyada yaratıcılar, markanın pozitif ve canlı evreninden ilham alan bir dizi özel sanat eserini tanıtmak için ETRO bandana desenlerini kullanıyor. Diyalog, renk, doğaçlama, enerji ve ifade özgürlüğü evreni, ETRO‘nun yeni dilleri ve yeni öğrenme yöntemlerini keşfetmedeki yeni bohemleri, sonsuz bir ortak hayal gücü yolculuğunda yaratıcılıklarını aktarmasına eşlik ediyor.