Coca-Cola ve Mavi, yaşanabilir bir geleceğe katkıda bulunmak amacıyla birlikte hareket ediyor. Mobil uygulama Kollekt ile toplanan pet şişeler, Coca-Cola X Mavi Koleksiyonu’nda yeniden hayat buluyor.
İkonik iki marka Mavi ve Coca-Cola, pet şişelerin geri dönüşümü yoluyla hazırladığı Coca-Cola X Mavi Koleksiyonu’nu sundu. Koleksiyon, doğaya saygısını farklı şekillerde ifade eden, geri dönüştürülmüş PET, pamuk veya %100 organik pamuktan üretilmiş dokuz farklı tişörtten oluşuyor. Tişörtlerin üretiminde kullanılan plastikler Coca-Cola Vakfı, Doğa Koruma Merkezi (DKM) ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı’nın (UNDP) iş birliğiyleKemer’de pilot olarak hayata geçirilen ve toplum tabanlı bir geri dönüşümü destekleyen KOLLEKT uygulaması ile toplandı.
“Coca-Cola X Mavi Koleksiyonu”, Coca-Cola’nın Atıksız Bir Dünya vizyonunun bir parçası olarak hayata geçirildi. Dünyadaki plastik sorununun aşılmasına yardımcı olmak için şişeleyici ortaklarıyla birlikte kendisine önemli hedefler belirleyen marka, bu vizyon kapsamında 2025 yılına kadar ürettiği ambalajların tamamını %100 geri dönüştürülebilir yapacak ve 2030 yılına kadar tüm ambalajlarını geri dönüşüme kazandıracak. Coca-Cola, aynı zamanda, tüketiciyi de geri dönüşüm konusunda teşvik ederek herkesin bu süreçte yer alması için çalışmalarını sürdürecek.