Bulgari, bu yılbaşı döneminde “I Believe in Wonder” (Mucizelere İnanıyorum) kampanyasıyla herkesi mucizeleri kucaklamaya, dünyanın beklenmedik güzelliklerini doyasıya yaşamaya ve bu ruhu paylaşıp başkalarına da ilham vermeye davet ediyor.
Her yeni yıl dönemi mucizelere inananlar için sihirli bir zaman. Bu yılbaşında da hayatın her alanındaki güzelliklerini ve cazibesini keşfederken yeni senenin size getireceklerinden büyüleneceksiniz. Yapmanız gereken tek şey, yüreğinizi ve gözlerinizi açıp sizi bekleyen hediyeleri kabul etmek!
Doğanın ihtişamını hissedin
Bulgari bu senenin başlarında yayınladığı “Unexpected Wonders” (Beklenmedik Mucizeler) marka kampanyasının ardından şimdi de “I Believe in Wonder” (Mucizelere İnanıyorum) yılbaşı kampanyasını lanse ediyor. Bu kampanya, her gün başınıza gelebilecek mucizeleri deneyimlemeye davet eden ışıltılı ateşböceklerinin bir vizyonu olarak ifade edilirken; pırlantalar ve değerli taşlar gibi doğanın ihtişamını ve yüceliğini hissettiren yıldızları çağrıştırıyor.
Save The Children ile Mucizeler Zinciri
“I Believe in Wonder” kampanyası ilham kaynağı olmanın ötesinde sonsuz bir mucizeler zinciri yaratıyor. Bulgari bu kampanyası ile daha iyi bir geleceğe ilham veren bir hareketi desteklemeyi de amaçlıyor.
Şirket bu vizyondan yola çıkarak “I Believe in Wonder” kampanyası kapsamında dünyanın en dezavantajlı çocuklarını desteklemek, eğitime ve sağlık hizmetlerine erişimlerine yardımcı olmak amacıyla on yıldan uzun süredir birlikte çalıştığı Save the Children kuruluşuyla bir kez daha iş birliği yapıyor. Bu yılbaşı döneminde Zambiya’da erken yaş çocuk eğitiminin desteklenmesi, kırsal bölgelerde yaşayan ve ülkenin kamu eğitim hizmetlerinden aktif bir şekilde yararlanamayan 3-8 yaş arası çocukların eğitim haklarının garanti edilmesi amaçlanıyor.
Bulgari ile mucizeleri paylaş
Bulgari ayrıca Meta ile iş birliği içinde I Believe in Wonder için iki modlu artırılmış gerçeklik deneyimini yarattı. Bu uygulama Facebook, Instagram’da Stories ve Reels için kullanılabilecek. Kullanıcılar telefonlarının kamerasına baktıklarında gülümsemeyle etkinleşen selfieler çekerek “mucizeleri paylaşabilecek.” Başka bir deyişle, kişi ne kadar çok gülümserse ekranda o kadar çok ateş böceği görünecek. Kamera dışa çevrildiğinde ise gerçek çevre parlayan ateşböceklerinin ışıltılarıyla sihirli bir görünüm kazanacak. Bu sayede kullanıcılar içeriklerini paylaşarak ve arkadaşlarını etiketleyerek mucizeler zinciri akışının başlamasını sağlayacaklar.
Mucizeler Bulgari mağazalarında
Hediye vermenin mutluluğu onu sunmaktan çok önce o fikrin geliştiği an başlar. Bulgari de yılbaşı sezonunda yaşatacağı mağaza deneyimi için bu fikirden ilham aldı. Kasım ayından itibaren Bulgari butiklerini ziyaret edenler dünya çapında sadece seçili lokasyonlarda sunulan özel Instagram artırılmış gerçeklik deneyimiyle Bulgari sihrini yaşayabilecek. Kişiler söz konusu Bulgari mağazalarında bulunan kare kodu okutarak mucizelerle dolu bir sahneye erişecek. İnteraktif deneyim, ekranı parlak hediyelerle doldurarak gerçekliği artıracak. Hediyeler, üstlerine tıklandığında Bulgari ile başlayan büyüleyici bir yılbaşı havası yaratmak için ateşböceklerine dönüşecekler.
Bulgari’nin mucizelerle dolu dünyasını keşfetmek için tıklayın.