Uzun kahverengi saçlarıyla tanıdığımız Bella Hadid Marc Jacobs’ın son kampanyasında kel haliyle dikkatleri çekti!
NYFW sırasında Blake Lively ve Halle Berry gibi yıldızlarla dolu bir defileye ev sahipliği yapan Marc Jacobs geçtiğimiz ayın sonlarında kendi adını taşıyan güzellik serisini geri getireceğini duyurmuştu. 2019’da üretimi biten güzellik markasının sevenleri göz kalemleri ve likit rujların raflara geri dönüp dönmeyeceğini merak ediyordu. Marc Jacobs Fragrance’nin de bir süredir himayesi altında bulunduğu Coty ile 2025 yılında satışa sunulması beklenen tüm ürün yelpazesini piyasaya sürmek için 15 yıllık bir anlaşma imzaladı.
Coty’nin CEO’su Sue Nabi 21 Ağustos Pazartesi günü yaptığı basın açıklamasında “Marc Jacobs ile uzun süredir devam eden ve 20. yılına giren anlaşmamızın genişletilmesi ve uzatılması, ortaklığımızın kalıcı başarısının ve markanın sınırsız potansiyelinin bir kanıtıdır” dedi. “Coty ile ortaklığı sayesinde Marc Jacobs kokuları büyük bir başarı elde etti ve ikonik Daisy Marc Jacobs ve Perfect Marc Jacobs franchise’ları sayesinde dünya çapında en iyi 10 kadın kokusundan biri haline geldi. Marc Jacobs’ın kozmetik portföyünün şimdi Coty ortaklığıyla yeniden canlandırılması ve geri dönüşü dünyanın dört bir yanındaki tüketiciler tarafından heyecanla bekleniyor.” diye ekledi.
Marc Jacobs’ın yeni kampanyasının lansmanı ise marka için hareketli geçen bu haftaların ardından geldi. Marc Jacobs’ın sonbahar 2023 “Heaven” temalı kampanyası, Kiki Grup’un tanıtımı niteliğinde olan ve yapay zekadan esinlenen Carlijn Jacobs tarafından çekilen fotoğraf çekimi aynı zamanda da KİKİ Boot’lara da bir saygı duruşu göstergesi. Bella Hadid, bu kampanyada vücudundan dışarı taşan teknolojik cihazlarla krom donanıma bürünmüş uzaylı-esque cyborg görünümüyle karşımıza çıkıyor. Yine de görünümünün yanı sıra asıl dikkat çekici olan ise kesinlikle kel görünümü.
Ünlü modelin saçlarını kazıtıp kazıtmadığı, kel peruğu takıp takmadığı ya da yapay zeka yardımıyla görünümünü değiştirip değiştirmediği bizim için hala bir gizem.