Günümüzün sosyal medya salgınında selfieler oldukça önemli bir yer tutuyor. En yakın arkadaşlarınızla bir squad snap’i, #OOTD etiketli fotoğraflarla popülerliği yükselen selfie bağımlılığı; Kim Kardashian’ın Selfish adlı kitabıyla doruğa ulaştı. Peki her bağımlılık gibi, selfie’nin de alt kategorileri olamaz mı? Tabii ki var.
Bu fenomene dikkat çeken Brigham Young Üniversitesi’ndeki araştırmacılar, insanların kendilerinin fotoğrafını çekmeye yönlendiren farklı faktörler üzerine bir araştırma yaptı. Bu egoistçe bir hareket mi? Bir tavır mı? İletişim için bir yol mu?
46 katılımcıyla gerçekleşen araştırmada, İletişimciler, Otobiyograficiler ve Kendini Tanıtanlar şeklinde 3 kategori çıktı. Peki siz hangi kategoriye aitsiniz? Galerimize devam ederek öğrenebilirsiniz.