YAŞAM

Bebivita’ya Dair

Pazarlama Müdürü Sayime Emine Arslan, Bebivita’ya dair sorularımızı yanıtladı.

1-Bebivita  markası hakkında biraz bilgi verir misiniz? Başlangıç hikayesinİ anlatır mısınız?

Tüm anneler bebekleri ve küçük çocukları için ekonomik geliri ne olursa olsun en iyisini ister. Dünya’da 25 üretim tesisi ile aynı anda birçok ülkeye hizmet vermenin, Avrupa’nın en büyük akredite laboratuvarlarından birine sahip olmanın avantajlarını kullanan HİPP markası yılların bebek beslenmesindeki deneyimini 1994 yılında Bebivita markasını kurarak taçlandırdı. Bebivita genç, dinamik , AB yasalarına göre üretimi ile annelerin ihtiyaç duyduğu temel ve ek besin destekleri marka çatısı altında toplamaktadır. 1994 ‘ten günümüzde Dünya’da 22 ülkede anne ve babalar ile buluşmuştur.

2-Bebivita ürün guruplarını anlatır mısınız? Bebivita markasının en önemli özeliği nedir?

Bebivitanın ; bebeğinizin doktor tavsiyesi ile kullandığı devam sütlerinden , sütlü, tahıllı kaşık mamaları ve yine ek gıda olarak kullanılan meyve, sebze ve sütlaç gibi ürünlere sahiptir. Bebivita yüksek alman teknolojisinin AB yasaları ile birleşip,kanunun zorunlu kıldığı tüm kontrollerden sıkı bir şekilde geçerek tüketiciye kolay ulaşılır ve gerekli tüm içerikleri sağladığı dinamik bir markadır.

3-Türkiye de hangi ürünleriniz satılmaya başlandı ve önümüzdeki yıllarda ürün gamında artışlar olacak mı? Bebivita ürünler nerelerde satılıyor?

Türkiye ‘de devam sütleri ve tamamlayıcı ek besin ürünleri mevcuttur. 3 çeşit kavanoz, 3 çeşit kaşık maması ve 3 çeşit de süt formülü bulunur.

4-Bebivita markası kavanoz mamalar hakkında bilgi verir misiniz? Türkiye de hangi çeşitleri bulunuyor?

Bebivita kavanoz mamaları ilk olarak 2019 yılı sonunda satılmaya başlandı. En temel meyve ve sebze ihtyiacını karşılamak için çok tercih edilen düşük asitli elmalardan üretilen elma püresi, en sevilen sebzelerin özenle bir araya geldiği karışık sebze püresi ve geleneksel lezzetin teknoloji ile buluştuğu sütlaç bebeklerimizin ihtiyaçları doğrultusunda tek ambalaj şekli olan cam ambalajda 125 g olarak pazarda yerini almıştır. Yerel marketler ve bebek mağazalarında satışı yapılmaktadır.

5- Bebivita markasında en çok tercih edilen ek gıda ve kavonoz mama ürünleri nelerdir?

En çok tercih edilen ürünü ayırmak çok zor aslında tüm kavanozlar annlerin gönül rahatlığı ile tükettiği seçenekler. Sanırım sütlaç bu anlamda bir basamak üstte diyebiliriz.

Size ve tüm ekibe Bebivita markasını anlatma fırsatını sunduğunuz için teşekkür ediyorum. Tüm bebeklerimize ve annelerine sağlıklı günler dileriz.