Parfüm

Balmain, parfüm koleksiyonuyla güzellik dünyasına resmi olarak geri dönüyor

Fransız lüks moda evi Balmain, güzellik dünyasına etkileyici bir dönüş yapıyor. Markanın en yeni parfüm koleksiyonu “Les Éternels de Balmain,” sadece Beymen’lerde satışa sunularak Türkiye’deki parfüm tutkunlarıyla buluşuyor. Paris Fashion Show’daki lansmanla eş zamanlı gerçekleştirilen bu özel tanıtım, Balmain’in hem köklü mirasını hem de modern vizyonunu bir araya getiriyor.

Balmain’in bu yenilikçi parfüm deneyimi, markanın kurucusu Pierre Balmain’in Parizyen mirasından ve kreatif direktör Olivier Rousteing’in modern moda ve güzellik üzerindeki modern etkisinden ilham alıyor. Rousteing Balmain Beauty’i “Moda ve güzellik, birlikte var olurlar. Güzellik, tıpkı tarzınız gibi silüetinizin ve kimliğinizin bir parçasıdır. Ben de dünyadaki tüm güzellikleri temsil etmek ve istisnasız herkesi kucaklamak istiyorum. Balmain Beauty ile size gerçeğinizi özgür ve güçlü bir şekilde yaşama özgürlüğü veriyoruz çünkü güzellik, kendiniz olabilmek ve kim olduğunuzu kabullenme cesaretine sahip olmaktır.” diyerek tanımlıyor.

Balmain Beauty’nin, “kimlik arayışı” ve “kendini bulma” temalarından yola çıkarak hazırladığı ilk koleksiyonu Les Éternels de Balmain, parfüm dünyasına yeni bir soluk getiriyor. Koleksiyon, misk, amber, çiçeksi ve odunsu koku ailelerinden oluşan sekiz çok katmanlı parfümden oluşuyor. Balmain’in Kreatif Direktörü Olivier Rousteing, markanın zengin arşivlerinden ilham alarak bu özel parfümleri yeniden yorumladı ve Vent Vert, Ivoire, Ébène ve Carbone gibi tarihi parfümler, modern çağ için uyarlanarak koleksiyona dahil edildi. Rousteing’in detaylı araştırmaları sonucunda Balmain’in tarihsel mirasını günümüzle buluşturmak ve markanın derinliğini yansıtarak parfümseverlere unutulmaz bir deneyim sunmak için koleksiyona Sel d’Ambre, Rouge, Bronze ve Bleu Infini ile dört yeni koku eklendi.

Balmain Beauty Les Éternels de Balmain koleksiyonundaki parfümlerin şişeleri, 1946’da yaratılan ilk Balmain parfümünden ilham alıyor. Sadeliğin ve zamansızlığın bir başyapıtı olarak görülen bu nostaljik tasarımın yeni versiyonunda, orijinalinin imza niteliğindeki siyah ve altın dokunuşları ve kesişen bir köşeyi kaplayan etiket de göze çarpıyor. Şişenin kapağında ise 1970’lerin ikonik Balmain labirent motifinin bir parçası olan PB monogramı yer alıyor. 

Balmain Beauty, 21. yüzyıl Paris’inin modern ruhunu global platforma taşıyarak, parfüm dünyasında çığır açan bir yaklaşım sergiliyor. Marka, gelecekte yeni kategorilerle genişlemeyi planlayarak, güzellik alanındaki yenilikçi vizyonunu sürdürüyor.