Gücünü bilimden alan ürünleriyle Aptamil Çocuk Devam Sütleri; “Sizin Hikayeniz, Bizim Uzmanlığımız” diyerek hayata geçirdiği yeni kampanyasında, sevilen oyuncu Aslı Enver ile anne sütü mucizesinin peşine düşüyor.
Geçtiğimiz sene annelik yolculuğuna başlayan Aslı Enver, Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin “Mucize” adını verdiği yeni iletişim kampanyasının yüzü oldu. Aslı Enver’in yer aldığı kampanyada Aptamil Çocuk Devam Sütleri geniş ürün portföyü ve Türkiye’nin en büyük anne bebek platformu İlkadımlarım ile ebeveynleri, bebeklerinin beslenme hikayelerinde destekliyor.
İçindekiler
Aptamil Çocuk Devam Sütleri: “Sizin hikayeniz, bizim uzmanlığımız.”
Nutricia Anne Sütü Araştırma Merkezi, 50 yılı aşkın süredir anne sütünün bağışıklığı destekleyen mucizevi içeriğini araştırıyor. Son araştırmalarıyla her geçen gün geliştirdiği çocuk devam sütleri ile bebeklerin beslenme hikayelerine destek olabilmek için çalışıyor. Aslı Enver’in yüzü olduğu Aptamil Çocuk Devam Sütleri, #mucize kampanyası ile bebekler sabırsızlandığında, gecenin bir yarısında, gönlünce paylaşmak istediğinde ebeveynlerin yanında olduğunu vurguluyor. Her ebeveynlik yolculuğunun eşsiz bir hikaye olduğuna inanan marka bu yeni kampanyasında Aptamil Çocuk Devam Sütü ve İlkadımlarım platformunu öne çıkarıyor.
Bilimsel araştırmalardan alınan ilham
Bebeklerin bağışıklığını güçlendiren doğanın mucizesi anne sütü, içeriğindeki prebiyotiklerle en değerli ve en üstün besin. Bilimsel araştırmalardan ilham alarak geliştirilen prebiyotik içerikli Aptamil Çocuk Devam Sütleri, içeriğindeki d vitamini ile çocukların bağışıklık sisteminin normal işlevini destekliyor.
İlk adımlarım: “Hikayenize uzman desteği”
Sadece ürünleri ile değil aynı zamanda dijital hizmetleri ile de ebeveynlere ulaşan Aptamil Çocuk Devam Sütleri, yıllık 11 milyon tekil ziyaretçisi ile Türkiye’nin en büyük dijital anne-bebek platformu olan İlkadımlarım ile ebeveynlerin eşsiz hikayesine eşlik ediyor.