Tommy Hilfiger, Türk voleybolunun parlayan yıldızı Melissa Vargas’ın marka yüzü olduğu 2024 İlkbahar Gözlük kampanyasını ve koleksiyonunu, keyifli bir akşamda gerçekleşen lansman partisiyle Soho House Istanbul’da tanıttı.
Erkek ve kadın güneş gözlükleri ile optik çerçevelerin yer aldığı premium gözlük segmentinde dünya lideri olan Safilo Grup tarafından, Tommy Hilfiger lisansı altında tasarlanan ve üretilen koleksiyon, TOMMY HILFIGER’ın Klasik Amerikan mirasına çağdaş bir dokunuş yapıyor ve mevcut kampanya ile ilkbaharda uyanan doğanın canlılığını temsil ediyor.
Mükemmellik ve stile olan ortak bağlılıklarıyla bu iş birliği hem TOMMY HILFIGER Gözlük hem de Melissa Vargas için heyecan verici yeni bir dönemin başlangıcını işaret ediyor. Türkiye’nin en sevilen sporcularından biri olan Melissa Vargas, yeni marka elçisi olarak spor ve zarafetin eşsiz karışımını moda dünyasına taşıyor.
Kampanya ayrıca futbol fenomeni Aurélien Tchouaméni, korkusuz dalga sörfçüsü Mason Hyce Barnes, yükselen moda yıldızı Cassandra Cano, çığır açan aktör Emilio Sakraya ve motor sporlarının öncü yıldızı Nerea Martì gibi isimleri de içeriyor. Dış mekanların neşesi ve iyimser ruhu, bu yetenekli ve seçkin marka elçilerinin sıcak ve zamansız görüntüleri aracılığı ile hayat buluyor.
TOMMY HILFIGER 2024 İlkbahar Gözlük koleksiyonu, Amerikan mirasından ilham alan modern tasarımları içeren sofistike kadınlar için bir seri sunuyor ve TH Monogram ile süslenmiş yeni şekiller, geleneksel asetata alternatif %27 geri dönüştürülmüş ve %43 bio-tabanlı asetat içeren yenilenmiş asetat kullanılarak tasarlanmış erkek stillerinden oluşuyor. Koleksiyon tommy.com‘da, dünya genelindeki TOMMY HILFIGER mağazalarında ve seçkin gözlük mağazalarında satışa sunuluyor.