Etstur, ALFA Awards’ta Tur Operatörü Kategorisinde Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka olarak ödülün sahibi oldu. Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu.
ALFA Awards, sadece ürünün satış süreci değil, satış sonrasındaki süreçlerde de hizmetini sürdürülebilir kılan ve misafirleri ile sağlıklı bir ilişki kuran markaların değerlendirildiği bir araştırma süreci sonunda veriliyor.
Araştırma sürecinde markalar; müşterilerin arzu boyutundan markayı deneyimleme isteklerine, markaların tüketici nezdinde bilinirliğinden markanın iletişim faaliyetlerinin niteliğine kadar pek çok kıyaslamadan geçiyor. Bu yılın kazanan markaları, 12 ilde 1200 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonucunda, 57 kategoride değerlendirmenin yapıldığı bir endeks ile belirlendi.
Organizasyonda Etstur, Tur Operatörü sektöründe Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka olarak ödülün sahibi oldu. Markanın ödülünü, Misafir Deneyim, İlişki Yönetimi ve Kalite Geliştirme Direktörü Ayşıl Bahar Arıcı aldı.