- Koleksiyon hem kadın hem de erkek koleksiyonu için yüksek kaliteli ve ofise geri dönüş için ideal olan tarzları yaratma açısından çok yönlü ürünleriyle dikkat çekiyor.
- Yapımcı Marie Sophie, görsel sanatçı Conie Vallese, besteci Klara Kristin, set tasarımcısı Félix Gesnouin ve model Babacar N’Doye, Mango’nun Krisztián Éder tarafından fotoğraflanan yeni kampanyasının başrollerinde yer alan profesyoneller.
Avrupa’nın en global moda markalarından biri olan Mango, kadın ve erkeklere yönelik yeni sonbahar/kış 2022 kampanyasını ‘Love what you do’ (yaptığın işi sev) sloganıyla tanıttı. Marka, işe dönüşe, rutine odaklanarak, bu zamanlar için ideal ürünler sunuyor. Koleksiyonu oluşturan ürünlerin kalitesi, özellikle dikkat çekiyor. Kampanyada firma, çok özel kişisel projeler üzerinde çalışan ve Mangp’nun DNA’sıyla mükemmel bir uyum gösteren beş girişimciyle çalıştı: Yapımcı Marie Sophie, görsel sanatçı Conie Vallese, besteci Klara Kristin, set tasarımcısı Félix Gesnouin ve model Babacar N’Doye yeni kampanyanın görünürlük kazandırdığı kahramanlar. Hem meslekleri hem de kişisel deneyimleri açısından çizdikleri profiller, kişinin yaptığı işin önemini ve kişiliği ile olan ilişkisini anlatmaya yardımcı oluyor. Bizi oluşturan öğeler: şehrimiz, ailemiz, hobilerimiz, hayallerimiz, arkadaşlarımız ve tabii ki işimiz ve yaşam tarzımız.
Fotoğraf sanatçısı Krisztián Éder hem stüdyoda hem de gerçek hayatta her bir yeteneğin kişiliğini, kıyafetlerin detaylarını da öne çıkaran bir şekilde yansıtarak, koleksiyondaki malzemelerin kalitesini ve çok yönlülüğünü vurguluyor.
Kadın koleksiyonu
Bu sezonun Mango kadın koleksiyonu, zamansız bir gardırop için premium ürünlerden oluşuyor. Koleksiyondaki temel materyaller: Takım elbise için yün, kazaklar için kaşmir ve gömlekler için ipek ile pamuk. Adı geçen materyallerin %100’ünden yapılmış bu ürünlerde, doğal lifler veya BCI pamuğu da bulunuyor. Yüksek kaliteli malzemeler, ürünlere harika apreler, sağlamlık, yumuşaklık ve rahatlık katarak, ürünlerin daha uzun süre dayanmasını ve ilk günkü gibi görünmesini sağlıyor.
Kilit ürünler arasında, özel dikim paltolar, yün ve deri trençkotlar, bomber ceketler, lacivert rengi göze çarpan, oversize blazer ceket yelek ve pantolonlu üç parça yün takım elbiseler, yün yelek veya kazak gibi dış giyim ürünleri ve içine poplin gömlek ile kombinlenmiş büstiyer elbise yer alıyor. Koleksiyon ayrıca, lame payet veya strass taş detaylı mini elbise veya mini etek gibi daha hareketli bir görünüşe sahip ürünler de içeriyor. Son olarak, temel ürün niteliğinde, geniş paça pantolonların dikkati çektiği denim ürünler de koleksiyonun bir parçası. Aksesuarlarda ise siyah ve lame tonlarında farklı boylarda botlar öne çıkıyor.
Erkek koleksiyonu
Erkek koleksiyonu, materyal ve ürün kalitesi açısından kadın koleksiyonu ile aynı çizgiyi takip ediyor. Kilit ürünler arasında takım elbiseler, gömlekler, yün paltolar ve trençkotlar öne çıkıyor.
Buna ek olarak, kırışmayan bir takım elbise, su tutmayan bir trençkot veya bakımı kolay gömlek gibi performans serisinden ürünler de içeriyor; başka bir deyişle, bu ürünler kırışmayan, hafif ve şık ürünler.
Mango ve tasarım
Mango ticari modelinin merkezinde tasarım ve yaratıcılık olan, sürekli yeniliğe dayalı bir stratejiye sahip, sürdürülebilirlik arayışı ve kendisini Avrupa’daki moda endüstrisinin ana gruplarından biri haline getiren bir kanal ve ortak ekosistemi bulunan küresel bir şirkettir ve bu sektördeki en önemli firmalardan biridir. Şirketin, ticari modeli, benzersiz bir moda önerisine dayanıyor; başlıca trendleri kendi dilinde yorumlayarak, her iki haftada bir kapsül koleksiyonlarla genişletilen, farklı zaman ve durumlara odaklanan ürün teklifini sürekli yenilemek için şirket, yılda iki büyük koleksiyon oluşturuyor.