YAŞAM

Pakten Sağlık Ürünleri A.Ş, Yeni Yatırımlarıyla Büyüyor

Uzun araştırmalar ve fizibilite çalışması sonucunda, Gaziantep 2. Organize Sanayi Bölgesi’nde 2000 yılında faaliyetine başlayan Önlem ve Joyful markalı bebek bezi ürünlerinin üreticisi Pakten Sağlık Ürünleri A.Ş, yeni yatırımlarla büyüyor.

Pakten Global Pazarlama Direktörü Esra Gür, firmalarının, 2000 yılında Gaziantep’te kurulmuş ilk bebek bezi üreticisi olup, ISO ikinci 500 büyük sanayi kuruluşu sıralamasında 183. sırada yer aldıklarını söyledi. Gür, “Bebek Bakım ve Yetişkin Bakım Kategorileri’nde bulunan Önlem ve Joyful markaları ile kısa sürede hedef kitlesine ulaşmayı başaran Pakten, bünyesinde bulunan 18 markası ile yolculuğuna devam etmektedir. 70 farklı ülkeye ihracat yaparak markalarını birçok ülkede tanıtma fırsatı bulan Pakten, Dünya’nın devlet destekli ilk markalaşma programı olan Turquality Projesi’nde Önlem ve Joyful markaları ile yer almaktadır.

Dünya’da her gün milyonlarca bebek ve erişkin,  Pakten ürünleri ile hijyenlerini sağlamaktadırlar.”dedikten sonra şunları söyledi: “Türkiye’de sektöründe bulunan 4 Ar- Ge merkezinden birine sahip olan Pakten, devamlı inovatif ürünler geliştirerek tüketici memnuniyetini üst noktalara taşımaktadır. 2012 yılında medikal, kozmetik ve temizlik sektörlerinde de aktif hale gelmiştir. Bebek Bezi ve Yetişkin Hasta Bezi ürünleri, Alman Dermatest Laboratuvarları tarafından “5 Yıldızlı Üstün Segment” derecesi almaya hak kazanmıştır. 2021 yılında bağımsız laboratuvarlarda yapılan yüzlerce test sonucunda zararlı maddeler içermediği kanıtlanan Önlem Botanika Bebek Bezi, Önlem ve Holder Erişkin Bezi, Türkiye’nin ilk ve tek Oeko-Tex sertifikalı bezleri olarak tüketicilerin beğenisine sunulmuştur. Önlem Botanika Bebek Bezi, yine 5 farklı botanik öz içeren ürünleri ile Türkiye’de ilklere imza atmaya devam etmektedir. Bunların yanı sıra, tüm faaliyetlerini insana, topluma ve çevreye saygı çerçevesinde yürütmektedir. Ürün kalitesi ve güvenliği,sürdürülebilirlik, çevre dostu üretim, etkin kaynak kullanımı, geri dönüşüm, dijitalleşme, üründe ve iletişimde yaratıcılık, adil rekabet, fırsat eşitliği, yerel istihdam ve toplumsal projelere destek gibi başlıklar altında yürüttüğümüz farklı çalışmalar da eş zamanlı olarak devam etmektedir. Türkiye ve Dünya’da nesiller boyu fayda sağlamak için yatırım planları da mevcuttur. Hijyenik ürünler sektöründe sürdürülebilir, odaklı ve verimli büyüme performansı ile, 5 yılda 5 ülkede sektörün 5 büyük markasından biri konumuna ulaşmak öncelikli hedeftir.”