Etkinlikler

Türkiye’nin Sürdürülebilir Dijital PazarYeri Createrra Yayında

Doğanın döngüsüyle uyum içinde yepyeni bir alışveriş deneyimi sunmak için yola çıkan Türkiye’nin sürdürülebilir dijital pazar yeri Createrra.com.tr yayında!

Türkiye’nin sürdürülebilir dijital pazar yeri Createrra, başta iklim krizi olmak üzere çevresel ve sosyal problemlere karşı alternatif çözümler sunmak için 2021 yılının son çeyreğinde yayın hayatına başladı. Etik üretim anlayışını benimsemiş 100’ü aşkın doğa dostu markayı çatısı altında bulunduran Createrra, çevre duyarlılığı yüksek tüketicilerin buluşma noktası oldu.

Createrra, sürdürülebilir moda, doğal güzellik, etik aksesuarlar, yaşayan evler, evcil hayvan, anne-bebek-çocuk ve sağlıklı beslenme gibi kategorilerle daha yeşil markaların binlerce ürününü sunuyor. Doğa dostu markalara, ürünlerini bilinçli tüketiciler ile buluşturması için imkan sağlıyor. 

‘Organik, el yapımı, vegan, kimyasal içermeyen, geri dönüştürülmüş, ileri dönüştürülebilir, zararsız boyama, sıfır atık, adil üretim ve kadın üretici’ gibi pek çok etik değer ile yolculuğunu başlatan Createrra, platformda bir araya gelen markaların bu etik değerler etrafında çoğalmasını hedefliyor. 

Sürdürülebilir pazar yeri Createrra’nın Kurucusu Gamze Tüysüz Yalgın bu proje hakkında, ‘‘Sürdürülebilirliğe, daha yeşile ve iyiliğe doğru büyük ve heyecanlı bir adım attık. 6 yıldır hayalini kurduğumuz, planladığımız bu proje hayata geçtiği için mutlu ve gururluyum. Amacımız herkesi doğanın muazzam döngüsü içinde bir sürdürülebilirlik yolculuğuna çıkarmak ve tüketim alışkanlıklarını değiştirerek bunu sağlıklı ve kalıcı bir yaşam tarzına dönüştürmek.’’ yorumunda bulundu.

Sürdürülebilirlik yolculuğu ile öğrenmek, öğretmek, gelişmek ve farkındalık oluşturmak vizyonuyla hareket eden Createrra, gelirinin bir bölümünü çeşitli dernekler ve sivil toplum kuruluşlarıyla yapacağı iş birliklerine ayırıyor. Bu vizyonla 2030 yılına kadar, tamamı sürdürülebilir markalarla daha yeşil bir alışveriş deneyimine öncülük etmeyi ve iyileştirici etkiyi kalıcı kılmayı amaçlıyor.