TommyXTimberland Koleksiyonunun merakla beklenen serisinde; tasarım, çevreci inovasyon ve stil aracılığıyla yeni bir gelecek vizyonu tanımlanıyor.
Tommy Hilfiger ile global çapta doğayla iç içe yaşam stilini destekleyen Timberland,Sonbahar 2021 TommyXTimberland Koleksiyonu’nun lanse edildiğini duyurdu. 48 parçadan oluşan TommyXTimberland Koleksiyonu 9 Kasım 2021’den itibaren tr.tommy.com ve timberland.com.tr web sitelerinde, dünya çapındaki seçili TOMMY HILFIGERve TIMBERLAND®mağazalarında tüketicilere sunuluyor.
TommyXTimberland, çevreci inovasyonun sınırlarını zorlamaya odaklanan daha sürdürülebilir parçalar sunarak geleceği yeniden şekillendirmeye yöneliyor. Bu koleksiyon üretim süreçlerini ve daha sorumlu, uzun ömürlü malzeme tedarikini yeniden ele alarak iki markanın daha güçlü topluluklar inşa etme ve ürünlerinin çevresel ayak izini azaltma taahhüdünü pekiştiriyor.
Kapsül koleksiyon,TOMMYHILFIGERveTIMBERLAND’in gelecek sezonlarda ölçeğini büyütmeyi planladığı beş cesur çevreci inovasyona odaklanıyor.
· Atıkları Minimuma İndirme: Şişme ceketlerde tekrar kullanılabilen, üretim fazlası kumaşlardanhazırlanan dolgular ile biyolojik bazlı, geri dönüştürülmüş kaz tüyü benzeri, yarı saydam malzemenin altından görülen bir elyaf olan EcoLoft™ en az %65 oranında harmanlanarak kullanılıyor.
· Doğal Boyalar: Pirinç kabuklarından (gıda endüstrisinden atık) türetilen bitkisel bazlı boyayla renklendirilen parka canlı ve çarpıcı bir tona sahip oluyor.
· Dayanıklı Materyaller: Seçili ceket ve pantolonlar %100 geri dönüştürülmüş polyesterden üretiliyor. Bu materyaller arasında su geçirmeme özelliğinde sınıfının en iyisi ve en yüksek performans teknolojili, uzun ömürlü siyah etiketli GORE-TEX de yer alıyor.
· Sorumlu Doğal Kauçuk: Ayakkabıların dış tabanlarında yağmur ormanlarını korumayı hedef alan doğal kauçuk kullanılarak, yaban hayatının biyolojik çeşitliliğini korumaya yardımcı olunuyor.
· Rejeneratif Deri: Siyah botlarda kullanılan deri, toprağın karbon yutmasına, su tutmasına, biyolojik çeşitliliği yeniden canlandırmaya ve nihayetinde doğanın iyileşmesine yardımcı olan rejeneratif uygulamalarla üretim yapan çiftliklerden tedarik ediliyor. (Diğer renkler Deri Çalışma Grubu’nun en iyi çevresel uygulamaları için Gümüş ile derecelendirdiği tabakhanelerden tedarik edilen ‘BetterLeather’ onaylı daha iyi derilerle üretiliyor.)
“Bu iş birliği, ortak çalışmanın ve yeni ufuklara açılma konusunda kararlılığın neler başarabileceğini gösteriyor” diyen Tommy Hilfiger şöyle devam etti: “En iyi tasarımlarımızı ve sürdürülebilirlik konusunda bilgilerimizi birleştirip, ibreyi gerçekten hareket ettiren bir koleksiyon için bir araya getirdik. Tasarımlarımızın farklı unsurlarına bakıp bunu nasıl iyileştirebiliriz diye sorguladık. Koleksiyonun tamamı ileriye bakmak ve sonraki kuşaklar için görmek istediğimiz geleceği şekillendirmekle ilgili.”
Timberland Küresel Tasarım Direktörü ChristopherRaeburn ise şunları söyledi: “Çevreci inovasyonadaha fazla odaklanarak, ikonik arşiv parçalarımızla neler yapabileceğimize dairsınırları zorlamak istedik. Daha çevreci ve eşitlikçi, sadece çevre üzerindeki olumsuz etkileri daha aza indirmek için değilaynı zamanda doğa üzerinde net pozitif etki yaratmak için de çaba sarf ediyoruz. Böyle bir geleceğe doğru inovasyon ve gelişmeyolculuğumuzda bu iş birliği ile büyük bir adım atıyoruz. Sektör için bir bütün olarak ve birlikte çalışarak dünyayı ileriye taşımak adına ilham vermeyi umuyoruz.”
TommyXTimberland kampanyasında genç yetenekleri bir araya getirmeyi, sinema ve reklamcılık kültürünü değiştirmeyi amaçlayan yönetmen ThuanTran’ın kurduğu New York merkezli bir kolektif olan kreatif ajans ONLUNCHBREAK imza attı. Yerel fotoğrafçıTylerKohlhoff(@tylerkohlhoff)ile video film yapımcısı ve dijital değişimci Malt Disney (@MaltDisney) tarafından çekilen görseller, cesur ve yeniden tasarlanan bir geleceğin koleksiyon hikayesine hayat veriyor.
Markanın dostları ve takipçileri #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, #Timberland ve @Timberland_EU hesap ve etiketlerini alıntılayarak sosyal medyadaki paylaşımlara katılmaya davet ediliyor.