Marka, yeni koleksiyonunu gerçek aileler ve onların hikayeleri aracılığıyla tanıtıyor.
Mango’nun sahip olduğu vazgeçilmez değerlerden biri de topluluk yaratmak, sevdiklerimizle, beraberce vakit geçirmektir. Bu yeni kampanyada firma bunu, kampanyanın çok özel kahramanları olan gerçek aileler aracılığı ile göstermek istiyor. Her aile ve aile üyelerinin her biri kendi hikayesini anlatarak, birbirleriyle özel anlar paylaşıyor; bu da bizi benzersiz kılan farklılıkların gücünü ve güzelliğini ortaya çıkararak, böyle anların değerini anlamamızı sağlıyor.
Kampanyanın başrollerini oluşturan yedi aile, Akdeniz tarzını en saf haliyle yansıtan bir buluşmada bir araya geliyor. García Ailesi’nde üç kuşak bir arada: Devyn, annesi ve anneannesi. Clark kardeşler (Bronte, Carter ve Darcy), anneleri Caroline Barton ile katılıyor. Dia Ailesi ise Alpha, Ousseynou ve anneanneleri Birane’den oluşuyor. Başrollerdeki diğer ailelerden biri de başta Clément’in, erkek kardeşi ve babasıyla birlikte yer aldığı Chabernaud Ailesi. Ayrıca kampanyada Gigi Ringel ve Eeva Lioni ile Julia Bergshoeff ve Camille Tanoh’dan oluşan iki çift yer alıyor. Kız kardeşler Ashley Radjarame ve Shirley Radjarame ise kampanyanın son ailesinin üyelerini oluşturuyor.
Çiftler, anneanneler, erkek kardeşler, kız kardeşler, babalar, anneler, arkadaşlar… Hepsi, her yönüyle eşsiz, benzersiz ve farklı aileler oluşturuyor. Onları hem grup halinde hem de birey olarak özel kılan ise farklılıkları.
Sonbahar/Kış 2021 sezonu Mango yeni koleksiyonu, her bireyin kendisi ve tarzı ile uyuşan ürünleri bulabilmesi için farklı önerilerden oluşuyor.
Sunulan önerilerde; ceketler ve triko ürünler kadınlar, erkekler ve çocuklar için nötr renklerde, bej, beyaz ve siyah ile hem şık hem de casual bir tarza bürünerek karşımıza çıkıyor. Bu tarz, denim ile kombinlenince daha da rahat bir hal alıyor. Kadınlar için tüvit, deri veya zamansız tarz blazer ceketler başrollerde. Botlar, deri mokasenler ve maksi çantalar bu sezonun yıldız aksesuarları. Erkekler için olmazsa olmazlarda bu sezon sweatshirtler, kazakların önüne geçiyor. Spor ayakkabılar ise her görünümün vazgeçilmez tamamlayıcısı oluyor.
Mango, bu sezon sürdürülebilirlik yolundaki adımlarını güçlendirmek amacıyla bu kampanyada, Madrid ve Barselona’ya asılan reklam afişlerde ilk kez, daha sürdürülebilir bir kumaş kullanacak. Bu kumaş, PVC içermeyen ve geri dönüşüm sürecinde çevreye etkisi en aza indirgenmiş olan bir tür kanvas. Ayrıca bu afişlerin kurulumu için olan Pureti film kullanılacak. Pureti, şehirlerde kirli hava ile temas ettiğinde onu temizleyen, dolaylı sera gazlarını (NOx ve SOx) ve atmosferde, smog olarak adlandırılan duman ve sise neden olan partikülleri azaltarak, hava kalitesini artıran bir ürün.