Kuşkusuz ki çok az Hollywood çifti, Beyoncé ve JAY-Z’ninki gibi zamanın testine dayanabildi. 39 yaşındaki efsanevi şarkıcı, JAY-Z ile henüz 18 yaşındayken tanışmıştı
“Power Couple” bugün, yaklaşık 20 yıl ve üç çocuk sonrasında, hala birbirlerine aşkla bakıyor. 2 Eylül’de dünya çapında başlatılan Tiffany & Co. kampanyasında, Jay-Z ve Beyonce aşk hikayelerini kutluyor ve inkar edilemez ’03 Bonnie & Clyde’ kimyasını tam anlamıyla gözler önüne seriyor.
Çift, yaptığı açıklamada “Aşk, mücevherlerin ve sanatın süslediği elmastır” diyor. ABOUT LOVE başlıklı 2021 sonbaharında Beyoncé’nin ikonik Tiffany Sarı Elmas’ı taktığı kampanya; onu moda tarihinin paha biçilmez parçasını giyen tek dördüncü kişi yapıyor. Bu arada JAY-Z, Jean Schlumberger’in eşi benzeri olmayan bir çift kol düğmesi olarak yeniden oluşturulmuş efsanevi Bird on a Rock broşunu takıyor.
Mason Poole tarafından fotoğraflanan kampanyada yer alan diğer önemli mücevherler arasında 22 ayar sarı elmas yüzük, Botswana kaynaklı 15.02 ayar zümrüt kesim elmas yüzük ve 18 ayar bir elmas yüzük yer alıyor. Alexandre Arnault, “Beyoncé ve JAY-Z, modern aşk hikayesinin özüdür. Her zaman sevgiyi, gücü ve kendini ifade etmeyi temsil eden bir marka olarak, Tiffany’nin değerlerini daha iyi temsil eden daha ikonik bir çift düşünemezdik.” diyor.