MODA

H&M, Yeni Sürdürülebilirlik Konsepti Science Story’i Sunuyor

H&M, 2021 yılı boyunca birkaç ayrı koleksiyon şeklinde sunulacak yepyeni bir konsept olan Innovation Stories’i sunmaktan gurur duyuyor. Her koleksiyon, ileriye dönük sürdürülebilirlik süreçlerini kutlayacak. İlk koleksiyon olan Science Story, 18 Mart’tan itibaren dünya genelinde belirli mağazalarda, Türkiye’de ise sadece hm.com’da satışa sunulacak.

H&M uzun bir süredir kendini, sürdürülebilir modada olumlu değişim yapmaya ve ilerlemeye liderlik etmeye adadı. En yeni inisiyatif olan Innovation Stories, H&M’in inovasyon, sürdürülebilir üretim ve tasarıma yönelik bir konsept ile pozitif dönüşümü daha da ilerlettiğini gösteriyor.
 
Konseptin ilk koleksiyonu olan Science Story, üretim geleceğinin arkasındaki parlak beyinlere saygı duruşunda bulunuyor. Bu konseptle beraber, hint yağından elde edilen biyo bazlı iplik EVO by Fulgar® ve kaktüs bitkilerinden üretilen ve bitki bazlı bir deri alternatif olan Desserto gibi yeni malzemeleri sunuyoruz. Kadın koleksiyonunun anahtar parçaları arasında, çift kemerli bol kesim parlak beyaz jean, büyük boy göğüs cepleri olan kısa beyaz gömlek ve yandan şeritli eşofman altı bulunuyor. Enerjik ve cesur aksesuarlar, koleksiyonun temiz ve klasik kıyafetlerinin keskin zehiri; turuncu kıvrımlı ve suni elmas detaylı kalın kolyeyle uyumlu küpeleri, yüksek topuklu yeşil bantlı sandaletler ve geri dönüştürülmüş plastikten yapılmış çift cam çerçeveli mavi güneş gözlüğü.
 
“Innovation Stories, deneyimlerimizi bir sonraki seviyeye taşıyan bir platform. Bu girişim, bilim adamları ve iş geliştirme ekipleriyle çalışmamıza ilham oluyor ve ileriye dönük fikirlerimize ışık tutuyor. Science Story, bu inanılmaz materyallerin arkasında yıllarca süren araştırma ve deneylere saygı duruşunda bulunuyor.” diyor Ella Soccorsi, H&M Konsept Tasarımcı.
 
“Yeni konseptimiz, H&M’nin sürdürülebilir ve döngüsel bir moda sistemine doğru yolculuğuna eşlik ediyor. Innovation Stories, müşterilerimizin seveceğini ve gurur duyacağını umduğumuz arzu edilen uzun ömürlü parçaları oluştururken aynı zamanda gelişmemizi ve büyümemizi sağlıyor.” H&M Kreatif Danışmanı Ann-Sofie Johansson.