MODA

Saat&Saat, 2020’de Hız Kesmeden Yatırımlarına Devam Etti

Dünyaca ünlü saat markaların Türkiye’deki tek yetkili distribütörü Saat&Saat, pandemi sürecinde de yatırımlarına hız kesmeden devam etti. Bu dönemde İstanbul’da 3, İzmir’de ise 1 yeni mağaza açan sektörün deneyimli markası Saat&Saat, 2021’de 5 yeni konsept mağaza açmayı hedefliyor.

Dünyaca ünlü saat markalarının Türkiye’deki tek yetkili distribütörü Saat&Saat, birçok markanın yatırımlarını durdurduğu ya da ertelediği pandemi sürecinde büyümesini sürdürdü. Saat&Saat, mağazalaşma yatırımlarını sürdürürken Jacques Philippe ve U.S. Polo Assn. markalarını da bünyesine kattı. 2021 yılında da bünyesine yeni markalar eklemeyi planlayan Saat&Saat, yönetim kadrosunu da güçlendirdi. Kadın istihdamına öncelik vererek Pazarlama Direktörlüğü görevine çok uluslu şirketlerde önemli deneyimlere sahip Ayşem Suner’i, İnsan Kaynakları Müdürlüğü görevine ise Başak Aksoy’u atadı.

Konuya ilişkin bir değerlendirmede bulunan Saat&Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, şunları söyledi: “Saat&Saat olarak her zaman kriz anlarına ‘Bunu nasıl fırsata çevirebiliriz?’ gözüyle bakıyoruz. Bu nedenle pandemi süreci de bizim için fırsat dönemi oldu. Bazı mağazalarımızı yeniledik, operasyonel süreçlerimizi geliştirmek ve hızlandırmak için dağıtım merkezimizde teknolojik donanım yatırımları yaptık. 2019 yazından bu yana online mağazamızı yatırımlarla geliştiriyoruz. Türkiye’de yılın ilk 6 ayında e-ticaret hacminin geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 64 oranında arttığı açıklandı. Biz de 2019’da e-ticaret kanalımıza yaptığımız yatırımların meyvesini 2020 yılında topladık. Online’da bu seneyi geçen yıla oranla iki kat büyümeyle tamamlayacağız. 2021’den de umutluyuz. 2021’de online’daki bu büyümemizin katlanarak artacağını öngörüyoruz. Süreçlerimizi mükemmelleştirmek, tüketicilere en iyi hizmeti sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 2021 yılında da yatırımlarımıza yeni satış noktaları ve yeni markalarla devam edeceğiz.”