Marka ile iş birliği yapan katılımcılar, evlerinde çekilen görüntüler ve çeşitli metinler aracılığıyla mevcut durumun onların sosyal, ailevi alışkanlıklarını ve stillerini nasıl etkilediğini anlatıyor.
Mango, Pernille Teisbaek, Nuria Val ve Leia Sfez’in stil uyarlamaları, alışkanlıklar ve bu yeni dönem üzerine düşüncelerini konu alan bir sohbet olan #Mogogirls Calling’i sunar. Katılımcılar, dijital bir formatta hayat bulan görüntülü aramalar, uzaktan erişilen uygulamalar ve selfieler aracılığıyla oluşturulan içeriği, Kopenhag, Barselona ve Paris şehirlerinde bulunan evlerinin rahatlığında yarattılar.
Geçen şu diyalogda kahramanlar, kişiliklerinin mevcut durum karşısında giyim tarzlarına adaptasyonu hakkında yorum yapıyorlar: “Dürüst olmak gerekirse,”sweat” kelimesi de dahil olmak üzere hiç bu kadar çok kıyafet giymedim.”, itirafında bulunuyor Leia Sfez.
Hepsi de aksesuarların önemli bir parça haline geldiğini söylüyor: “Tekrar şık giyinmek ve eşofmanımı bir süreliğine saklamak için sabırsızlanıyorum! Ancak, bakkala alışverişe giderken tarzımı en kolay yükselten aksesuarlar oldu!”, diyor Pernille Teisbaek. Ayrıca, modanın geçirdiğimiz günü etkileyebileceğini de belirtiyorlar: “Bu elbiseyi seviyorum. Adeta bana enerji yüklemesi yapıyor.”, diyor Nuria Val.
Onların bu süreçte hobilerinin değişmedi; ancak sosyal ağları kullanma biçimleri değiştiğini görüyoruz: “Bu gibi zamanlarda online sohbetin bizi ne kadar birbirimize bağladığını görmek beni mutlu ediyor”, diyor Pernille. Nuria ise görüntülü arama uygulamalarının, sevdikleriyle irtibatta kalmanın bir yolu haline geldiğini belirtiyor: “Geçen gün Pascal Mango’nun Instagram hesabında çaldı; hep birlikte dans ettik ve çok eğlenceliydi”, ifadesini kullanıyor Nuria.
Kendi evlerindeki en hoş köşeyi keşfetmek, rutinlerinden bahsetmek veya durum düzeldiğinde ne yapacaklarını hayal etmek ise katılımcıların #Mangogirls’in resmî web sitesi mango.com’daki içerik aracılığıyla markanın topluluğuyla paylaştıkları diğer konular.