MODA

Tommy Hilfiger 35. Yıl Dönümünü Kutluyor

Tommy Hilfiger, markanın 35. yıldönümünü, denizci temasını esas alan tasarımların yeni yorumlarıyla kutlayarak İlkbahar 2020 TOMMY HILFIGER ICONS kadın giyim koleksiyonunu duyurdu.

Koleksiyonun reklam kampanyasında Kanadalı model Winnie Harlow, Güney Afrikalı model Candice Swanepoel ve Amerikalı Hannah Ferguson başrolü üstleniyor. TOMMY HILFIGER ICONS serisi, Mart 2020’den itibaren dünya çapındaki seçili TOMMY HILFIGER mağazalarında ve online olarak tommy.com’da satışa sunulacak.
 
Tommy Hilfiger’ın deniz tutkusundan ilham alan İlkbahar 2020 TOMMY HILFIGER ICONS serisi, zamansız temel parçalara eğlenceli ve şık yorumlar getiriyor. Gözü daima modanın geleceğinde olanlar için tasarlanan koleksiyonda üstün kaliteli, giyilebilir klasikler fark yaratan sofistike stillerle sunuluyor. Premium özellikler arasında desen üstü işleme ve şık dış giyim siluetleri yer alıyor. Tekrarlayan ICONS bayrak deseni, kalın çizgiler ve armalı düğmelerde görüldüğü üzere marka mirası unsurlar benzersiz şekillerde kombine ediliyor. Klasik TOMMY HILFIGER kırmızı, beyaz ve lacivert renk paleti, serinin genelinde hakimiyet kurarken blok renk uygulamaları beklenmedik dokunuşlar katıyor. TOMMY HILFIGER ICONS, genç ruhuna ve maceraperest stillerine rağmen markanın DNA’sına sadık kalıyor.
 
Uluslararası süper modeller Winnie Harlow, Candice Swanepoel ve Hannah Ferguson, bugünün Tommy hayranlarının paylaştığı motivasyon, tutku ve iyimserliği temsil ediyor. Dünyaca ünlü yetenekler, kendi aralarında yaklaşık on yıldır Tommy Hilfiger defilelerinin ve marka hikayesinin parçası olmaya devam ediyor. Oliver Hadlee Pearch tarafından çekilen kampanya, tüketicileri kendi bireysel stillerini özgüvenle kucaklamaları, Tommy yorumlu giysilerle kendilerini moda aracılığıyla ifade etmeleri için teşvik etmeyi amaçlıyor.
 
Markanın dostları ve takipçileri, #TommyHilfiger etiketini kullanarak ve @TommyHilfiger hesabını alıntılayarak sosyal medyadaki paylaşımlara katılmaya davet ediliyor.