Paris’in iki ikonik markası L’Oréal Paris ve KARL LAGERFELD, ortak makyaj koleksiyonu “KARL LAGERFELD X L’Oréal Paris”in lansmanını Paris Fashion Week’te yaptı. Lagerfeld’in ikonik ve etkileyici bakış açısını, ‘Rock Chic’ konseptiyle L’Oréal Paris çatısı altında yeniden ortaya çıkaran koleksiyonla geniş yelpazede farklı görünümler elde etmek mümkün. Karl Lagerfeld’in ölümünden önce tasarımına bizzat başladığı ve onun anısına tamamlanan KARL LAGERFELD X L’Oréal Paris, Türkiye’de yalnızca Trendyol’da satışa sunuldu.
Makyaj trendlerinin öncü markası L’Oréal Paris, 20. yüzyılın en önemli moda tasarımcılarından biri olan Karl Lagerfeld ile özel bir koleksiyona imza attı. Lansmanı Paris Fashion Week’te gerçekleştirilen ve güzellik tutkunlarını büyüleyen “KARL LAGERFELD X L’Oréal Paris”, iki dev markanın heyecan verici buluşması ile ortaya çıktı.
Siyah renkli şık tasarımıyla öne çıkan koleksiyonda ruj, eyeliner, maskara ve far paleti bulunuyor. KARL LAGERFELD X L’Oréal Paris Koleksiyonu ile asi ve çekici rock chic’ten doğal görünümlü nude’a kadar geniş yelpazede farklı görünümler elde edilebiliyor.
L’Oréal Paris’in bilimden gelen gücünü ve renk uzmanlığını kullanarak oluşturulan KARL LAGERFELD X L’Oréal Paris Koleksiyonu, efsane tasarımcının güzellik vizyonunu ve yaratıcı mirasını onurlandırıyor. Karl Lagerfeld’in vefatından önce bizzat başladığı son projelerden biri olan makyaj koleksiyonu, onun anısına tamamlandı. Koleksiyon, Lagerfeld’in rock esintileri taşıyan şık stilini, Paris’ten ilham alan klasik ve çabasız zarafet ile harmanlıyor. Global lansmanı Paris Fashion Week’te gerçekleşen özel koleksiyon, Trendyol’da satışa sunuldu.
L’Oréal Paris ve KARL LAGERFELD, Parizyen köklerine sadık kalarak, kadın gücü kavramının altına çizmek adına öncü bir ruh gösteren ve her zaman beklenmeyeni yaratmak için çalışan iki marka. Koleksiyon, Karl’ın ikonik değerleri ve marka kodlarını baz alarak oluşturulan güçlü bir kampanya ile lanse edildi.
KARL LAGERFELD Marka ve İletişim Müdürü Caroline Lebar, yeni makyaj koleksiyonu ile ilgili yaptığı açıklamada, “Karl Lagerfeld’in ikonik anısına hayranlık duyan tüm moda severlerde heyecan uyandıran koleksiyon, KARL LAGERFELD marka genetiğini ve KARL’ın makyaj hakkında sevdiği her şeyi gerçek anlamda yansıtıyor. L’Oréal Paris’in tüm dünyaya ilham veren ‘herkes için güzellik’ mesajı ile birlikte Karl, L’Oréal Paris markasıyla kendi markasının birlikteliğinin çok sayıda insanın hayatına dokunabilecek güçte olacağına inanıyordu” dedi.
L’Oréal Paris Global Marka Başkanı Delphine Viguier, “Moda tasarımcıları ile yapılan tüm işbirlikleri bizim için büyük bir onur fakat bu işbirliği L’Oréal Paris markası için farklı bir anlam ifade ediyor. Karl, modayı herkes tarafından ulaşılabilir hale getirdi. L’Oréal Paris ise güzellik kavramının kadınların kendi kurallarına ve arzularına göre şekillendirilmesini kendine amaç edindi. Bu iki yaratıcı vizyonun birlikteliğinden doğan koleksiyonu tüm dünya ile paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.
Karl Lagerfeld son yarım yüzyıldır moda kavramına en çok ilham veren ikonlardan biri. Kimsenin kurallarını takip etmemesi ve daha önce hiçbir tasarımcının dokunmadığı yerlere dokunması, onun kendi imajını oluşturmasını sağladı. KARL LAGERFELD Marka CEO’su Pier Paolo Righi, “Parizyen moda ikonu iki markanın beraber ortaya çıkardığı saygı uyandırıcı koleksiyonu hayata geçirdiğimiz için heyecanlıyız” sözleriyle koleksiyonun gücünün altını çizdi.