Sınırlı nitelikteki bu koleksiyon, 3 Haziran tarihinden itibaren seçili mağazalarda ve online ortamda satışa sunulacak.
Kapsül koleksiyon içerisinde, bel çantaları ve balıkçı şapkaları gibi retro kesim aksesuarların dahil olduğu 30’u aşkın giysi yer alıyor.
Mango Man, 2019 İlkbahar/Yaz sezonu için ünlü moda markası Mistral ile gerçekleştirdiği işbirliğini sunuyor. Bu, 3 Haziran’dan itibaren seçili mağazalarda ve online olarak satışa sunulacak 30’u aşkın giysi ve aksesuardan oluşan sınırlı nitelikte bir koleksiyon.
İsviçre’den ikonlaşmış ve su sporları sektöründe öncü moda markası Mistral, cesur renkler, teknik malzemeler ve yaratıcı baskıları kullanımıyla seksenli ve doksanlı yıllarda bir referans halini aldı. “90’lardan esinlenen koleksiyon” şeklindeki sloganıyla Mango, bu dönemin ruhunu modern bir havayla birleştiren bir işbirliği oluşturmak için Mistral’ın arşivlerini inceledi.
Yazın en tipik giysilerinden en modern street wear ögelere kadar ürünlerin bulunduğu bu koleksiyon içerisinde şortlar, süveterler, plaj kıyafetleri ile suya dayanıklı cep telefonu kılıfları ve bel çantaları, güneş gözlükleri için ipler ve balıkçı tarzı şapkalar gibi retro kesim ikonlaşmış aksesuarlar yer alıyor. Canlı kırmızı, ışıltılı mavi ve neon sarı renkler, 90’lı yılların tarzını anan şaşırtıcı giysiler ve baskılarda bir araya geliyor.
Mistral’ın aktif yapısına sadık kalan bu koleksiyonda, aynı zamanda su geçirmez astarlar, yapay kauçuk kumaşlar ve parçaları kenetleyen teknik ögeler de bulunuyor.
“Mango Man, yeni alanları keşfediyor ve yakın bir gelecekte yeni işbirlikleri yapmayı planlıyor. Mistral, bu yeni ürün grubunun sunumu için ideal bir ortak oldu. Plaj için ideal giysileri street wear’a taşıyacak 90’lı yıllardan esinlenen bir koleksiyon oluşturmak için güçlerimizi birleştirdik.”
Jan Rivera, Mango İmaj Müdürü
“Bu mükemmel bir işbirliği. Modern eğilimleri sürdüren Mango Man, 90’lı yılların “Mistral tarzı”nın ikonlaşmış parçalarından ilham aldı. Sonuç olarak ortaya çıkan koleksiyon, Mistral’in gurur duyacağı, canlı renkli giysi ve aksesuarlar sunuyor. Mistral, o dönemde de canlı renkler ile tarzı bakımından, sokaklardan plajlara ve sörften okyanusa daima “Water life and living” sloganına bağlı kalarak zamanının ötesindeydi ve günümüzde de bir ilham kaynağı olmaya devam ediyor.”
Ado Huisman, Mistral International Şirketinin CEO’su